Відкриті тренінги та семінари в Києві і Україні
Компанія: Національний, бізнес-центр, тренер Дегтярьова Наталія
Місто: м.Київ
- Аналіз процесу спілкування з клієнтами
- Управління циклом продажів
- Корпоративний стандарт процесу продажу
- Етапи та кроки активних продажів
- сегментація клієнтів
- Забезпечення обсягів продажів
- Воронка продажів
- Принцип "червоних мундирів"
- Продає структура комерційної пропозиції
- Стратегії утримання клієнтів і підвищення їх цінності для компанії
- Правила ефективної взаємодії з клієнтами
- Типологія психологічних типів клієнтів і принципи роботи з кожним з них
- Спонукальні мотиви і робота з клієнтом в залежності від його спонукальних мотивів
- Вправа "Спонукальні мотиви"
- ассертівні комунікації
- Види впливу в комунікаціях:
- факти і спотворення
- способи маніпуляції в переговорах і спілкуванні з клієнтами
- 16 законів переконання
- трикутник АРО - залучення в продаж
- шкала емоцій
- Визначення емоційного тону
- техніки підстроювання
- "Керуючі програми людини і класифікація ключових звичок мислення"
- Відмінності телефонної розмови від особистої бесіди, переваги і недоліки спілкування по телефону
- Як зацікавити клієнта по телефону і призначити зустріч
- Фактори, що підвищують напругу в розмові
- Способи залучити клієнта в розмову і призначити зустріч
- Технологія проходу через секретаря і "факс наверх"
- Робота з запереченнями по телефону.
- Принцип "відкритих дверей"
- Інформаційні приводи для дзвінка Клієнту з метою нагадати про себе і своєї компанії
- Класифікація потреб
- 16 основних потреб, які рухають людьми
- Потреби - цінності - критерії
- Техніки визначення потреб
- альтернативне просування
- "Воронки" питань
- чарівні питання
- Техніка виявлення проблеми
- Техніка «СПИН»
- Правила опитування і фільтри сприйняття.
- Факти та інтерпретації
- Презентація і переговори за рішенням
- Що купує клієнт. Формула товару
- Етапи побудови ефективної презентації
- Відпрацювання методики презентації вигод товару / співпраці
- Раціональні та емоційні заперечення і принципи роботи з ними
- Виявлення прихованих заперечень і прихованих програм
- Перехоплення ініціативи в переговорах
- Принципи пошуку варіантів
- А якщо клієнт говорить «ні»
- Правила і прийоми роботи з запереченнями. Питання для виловлювання заперечень
- Як протистояти прийомам і прихованим цілям співрозмовника
- Причини запиту знижки.
- Набір технік по роботі зі знижкою
- Як виходити з глухого кута в переговорах
- Набір технік завершення угоди.
- Коли укладати угоду, невербальні сигнали готовності до покупки
- Найбільш небезпечні помилки при укладання угоди
- Як вивести клієнта з "маятника так-ні" і прийняти остаточне рішення про покупку
- Робота з відмовами
- Чому компанії втрачають клієнтів, фактори утримання клієнтів
- Підстроювання до майбутнього. Супровід угоди. VIP-супровід
- Післяпродажний сервіс і ідеологія супроводу Робота з постійними клієнтами.
- Методи утримання.
В результаті участі у тренінгу ви:
- збільшите обсяги продажів вашої компанії
- зміните відношення співробітників вашої компанії до процесу продажів та підвищите рівень їхнього професіоналізму
- проаналізуєте дійсну в компанії систему продажів, визначите слабкі місця та незадіяні резерви
- удосконалите систему пошуку та стабілізації клієнтів
- покращите розуміння потреб ваших клієнтів
Форми тренінгу:
- Тренінги на задавання питань
- Тренінг реальної ситуації: дзвінок до Клієнта
- Тренінг реальної ситуації: зустріч з Клієнтом
- Тренінг реальної ситуації: "зняття" заперечень і сумнівів Клієнтів
Вартість участі: 2800 грн.
Дата проведення: захід тривав з 26.02.2020 до 19.11.2020
Контактні данні: Анна, тел.: 044-237-90-05, 044-233-46-69
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6359
5636
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
169
6
159
5
171
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 36071 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...