Добре слово і ... співробітнику приємне

Не показуйте людям гроші, навіть якщо вони у вас є, пише один з авторів Inc.com. Справа не в тому, щоб зекономити копійку на мотивації. Просто бойовий дух команди можна піднімати і іншими способами. Ось дев'ять прикладів.

1. Будьте щедрими на похвалу. Всі хочуть почути добре слово. Похвала від генерального директора дорого коштує. Хваліть людей за кожне досягнення або просто хорошу роботу. Почніть з похвали один на один, а потім намагайтеся хвалити людей в присутності інших.

2. Позбавтеся від менеджерів. Працювати без менеджерів? Це ж дурість. А ви спробуйте. Не призначайте лідерів команди або керівників. Замість цього дайте людям простір для командної роботи. Впаде моральний дух керівника? Набагато гірше, коли падає дух команди. Подумайте про це. Дозвольте людям працювати в команді на рівних правах. Люди будуть приходити раніше, йти пізніше і віддавати більше сил вирішенню завдань.

3. Зробіть свої ідеї їхніми ідеями. Люди ненавидять, коли їм вказують, що треба робити. Не змушуйте людей, а дайте їм відчути, що ваша думка - їхня власна. «А що, якщо ми будемо робити це ось так (ваша думка). Як думаєте, це буде краще? ».

4. Не критикуйте та не виправляйте. Ніхто (взагалі ніхто) не хоче, щоб його тикали носом у помилку. Якщо хочете демотивувати людину, критика - найкращий для цього спосіб. Не бийте в лоб, зайдіть з флангу. Допоможіть людині (у м'якій формі) стати кращою, допоможіть усвідомити помилку і виправити її. Запитайте: «А чи кращий це був спосіб? А як можна зробити інакше? ». Тоді це буде розмова, а не тикання пальцем на промахи.

5. Зробіть лідером кожного. Вкажіть людям на їхні сильні сторони і дайте зрозуміти, що їхня досконалість є прикладом для інших. Встановіть високу планку, і люди будуть прагнути виправдати репутацію лідера.

6. Запрошуйте людей поспілкуватися за обідом. Здивуйте співробітників. Обійдіться без офіційного запуску політики обідів з босом. Просто підійдіть до людини і запросіть разом перекусити. Це простий спосіб показати, що ви помітили й оцінили роботу людини.

7. Визнавайте та винагороджуйте. Це можна робити в різних формах. Гучно заявіть на нараді про успіхи одного зі співробітників. Запустіть внутрішній конкурс або гру,

повісьте дошку на видному місці та фіксуйте на ній хід змагання. Невеликі подарунки (які не сильно б'ють по бюджету) теж працюють: спробуйте обіди, трофеї, СПА-послуги, пам'ятні тарілки або таблички.

8. Влаштовуйте вечірки. Збирайтеся на пікніки, святкуйте дні народження, призначайте щасливі години. Не чекайте офіційних свят, влаштовуйте вечірки цілий рік, щоб співробітники відчували згуртованість.

9. Розділяйте з людьми радість і біль. Якщо в компанії все добре, святкуйте. Люди будуть знати, що ви вдячні їм за їхню нелегку працю. Якщо справи у компанії йдуть не найкращим чином, не відгороджується від команди. Ви ж розраховуєте на відданість людей. Чи не здається вам, що люди мають право розраховувати на правду про те, що відбувається з компанією? Будьте чесними та прозорими в спілкуванні.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад