Робота для молодого спеціаліста


Безумовно, якщо він виявиться здатним співробітником, з часом його зарплата і функціональні обов'язки будуть переглянуті. Коли настане цей момент, вирішує кожен по-своєму. Але все-таки є деякі канони - після випробувального терміну в три місяці зазвичай пропонується мінімальна зарплата і соцпакет. Після року роботи співробітник набуває базовий досвід, і компанія вже має уявлення про його здібності. Тут і настає момент, коли вчорашній новачок може почати потихеньку висувати свої вимоги або просто піти до конкурентів. Так що до цього часу варто визначитися, наскільки він важливий і як будувати його подальшу кар'єру в компанії.

Що стосується першої співбесіди, то при прийомі на роботу претендент повинен просто-таки випромінювати бажання працювати. Крім того, начальство ставить низку запитань, з відповідей на які робить висновки про його потенціал. А ось як надалі працівник зможе його реалізувати – може відповісти лише час.

Всім молодим співробітникам насамперед призначають випробувальний термін. Тільки так можна визначити підходить людина чи ні. Буває так, що на співбесіді претендент поводиться розкріпачено, дає грамотні відповіді, а на ділі проявляє себе з гіршого боку. Трапляється і навпаки - людина сором'язлива, але працює професійно й якісно. Тому, молодим потрібно дати шанс проявити себе. Також важливо, щоб працівники були відповідальними та серйозно ставилися до своїх обов'язків.

В першу чергу начальник звертає увагу на бажання людини працювати та розвиватися. Дивиться, наскільки вона енергійна й активна. Претендент повинен «горіти», бути позитивно налаштованим. Вітається логічне мислення та націленість на результат. При першому контакті з людиною кидається в очі рівень її комунікабельності, відкритість, вміння триматися. Завжди приємно, коли у претендента грамотна мова та поставлений голос.

Молодий спеціаліст без досвіду повинен бути, перш за все, відповідальним і цілеспрямованим. Від нього має виходити величезне бажання рости професійно. Йому необхідно розвивати в собі такі якості як комунікабельність, впевненість, наполегливість. Бажано, щоб молодий працівник розвивався як особистість, був духовно багатим і гнучким. Також важливо дотримуватися субординації на роботі, поважати своїх колег і вміти спілкуватися з клієнтами.

Головне для начальника - бачити, що людина справді хоче працювати та навчатися чомусь новому. Молодий фахівець повинен бути не ледачим, відповідальним за результат, вміти працювати в команді. Тільки тоді він зможе просунутися вгору кар'єрними сходами самостійно. При прийомі на роботу, відштовхує необґрунтоване хихотіння замість відповідей на запитання та занадто емоційні рухи тіла. Це вказує на те, що людина не впевнена в собі або несерйозно ставиться до розмови. А значить, вона не підходить для роботи.

Джерело: http://www.rabotaplus.com.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад