5 кроків до угоди з важким співробітником

Важкі люди можуть спізнюватися на роботу, йти з неї раніше відведеного часу, при цьому вони здатні знайти причину своєї частої відсутності. Мало хто любить працювати з ними. Часто такі співробітники ще й заважають працювати іншим. Але ще гірше, якщо їм доводиться взаємодіяти із замовниками або постачальниками. Тоді можливі серйозніші проблеми. Природно, ніхто не хоче працювати з проблемними співробітниками, оскільки це знижує продуктивність, призводить до моральних проблем з постачальниками і клієнтами. Спробуємо розібратися, як можна улагодити ситуацію з таким працівником.
Ось 5 кроків вирішення цієї проблеми :
1) Не ігноруйте проблему
Найпопулярніший спосіб вирішення проблеми з важкими співробітниками, до якого вдаються більшість менеджерів – ігнорування самої проблеми. На жаль, це ще й самий неефективний спосіб вирішення цього питання. Проблема тільки розростатиметься і призведе до нових неприємних наслідків. Не варто сподіватися, що проблема вирішиться сама собою. Її треба визнати і почати вирішувати – це перший важливий крок. На словах він може здатися простим, але на ділі він набагато складніший.
2) Втрутьтеся якнайшвидше
Як тільки проблема стає очевидною, важливо терміново вжити заходи. Якщо залишити її незайманою, вона тільки загострюватиметься. Менеджер зобов'язаний зайнятися вирішенням цієї проблеми. Якщо працівник спізнюється регулярно, то треба запросити його до себе й обговорити цю ситуацію. Необхідно дати йому зрозуміти, що це неприйнятно і може спричинити неприємні для нього наслідки. Якщо співробітник незадовільно працює з постачальниками, треба з'ясувати, чому це відбувається. Тут якраз ми плавно переходимо до наступного кроку.
3) Персональна бесіда
Отже, після того, як проблема з'ясована, менеджер вирішив, що необхідно втрутитися, треба просто провести особисту бесіду із співробітником. Її не варто афішувати. Це має бути особиста бесіда, на якій варто пояснити співробітникові проблему, що виникла, розповісти про те, чому це не влаштовує компанію. При цьому важливо пояснити проблему навіть у тому випадку, якщо співробітник ігноруватиме її наявність. Таке теж є далеко не рідкістю. Треба пояснити до яких наслідків може привезти така поведінка співробітника.
4) Допоможіть проблемному співробітникові повернутися на правильний шлях
Після того, як співробітник зрозумів, що проблема присутня, треба докласти зусилля для її вирішення. При цьому іноді треба допомогти людині в цьому. Запропонувати свою допомогу. Треба разом прийти до висновку щодо того, як розв'язати загальну проблему. Швидше за все, співробітник у такій ситуації піде з вами на бесіду, і якщо він є добросовісною людиною, то включиться в роботу. У деяких випадках ваша допомога навіть не знадобиться.
5) Якщо усе це не дає результатів, то звільнення може бути єдиним правильним кроком, який вирішить проблему, що виникла
На жаль, може так вийти, що всі ваші дії не дадуть результату. У такому разі є тільки один вихід – позбавитися від такого співробітника. Це завжди неприємно, але іноді звільнення – єдиний шлях вирішення проблеми з важким співробітником.
Отже, ви тільки що познайомилися з простим алгоритмом, який допоможе вам вирішувати проблеми з важкими працівниками. Якщо ви його дотримуватиметеся, то в більшості випадків зможете розв'язати проблему. Ну, а в інших із спокійною душею розлучитеся з таким співробітником.
http://www.biztimes.ru/
Ольга КОТ

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад