Як протягом хвилини зацікавити роботодавця?



На початку 2012 року американська рекрутингова компанія TheLadders за допомогою технології Eye tracking провела масштабне 10-тижневе дослідження серед своїх рекрутерів. Метою дослідження було з'ясувати, на що конкретно і як довго дивляться рекрутери під час вивчення резюме. Ґрунтуючись на опублікованих даних від TheLadders, портал rabota.ua провів власне дослідження.

Дане дослідження ґрунтується на використанні технології mouse tracking. Суть технології полягає в спеціальній програмі, яка веде статистику переміщення курсора сторінками резюме. Система фіксує траєкторії переміщення, точки фіксації, швидкість переміщення курсора, а також час затримки курсора в певних точках резюме. Потім програма створює так звані теплові карти, на яких за допомогою кольору відображаються точках активності курсора. У залежності від активності курсора змінюється колір точок на сторінці. Таким чином, сторінка резюме розфарбовується кольоровими плямами різної інтенсивності. Колір плям змінюється в залежності від активності покажчика, від синього до жовтого і далі до червоного кольору.

За результатами декількох досліджень кореляції погляду та руху миші (за 2000, 2005, 2007 і 2008 роки), більшість користувачів Інтернету в тій чи іншій мірі супроводжують курсором миші погляд по екрану монітора. Це відбувається мимоволі, у моменти, коли користувач зосереджений на сприйнятті інформації з екрана. Дуже часто курсор затримується в місцях, де, на думку користувача, знаходиться важлива чи цікава інформація. Це походить від підсвідомого бажання акцентувати увагу або якось виділити фрагмент тексту або зображення.

Об'єднавши дані mouse tracking з результатами досліджень, можна досить точно визначити, який час рекрутер витрачає на різні пункти резюме та що є дійсно важливим, а що ні.

Результати дослідження

Перш ніж прийняти рішення щодо кандидата, HR-менеджер витрачає в середньому півтори хвилини на перегляд резюме, у залежності від довжини резюме і його інформативності.

Завдання претендента - зацікавити роботодавця саме за цей проміжок часу, за 85 секунд.

Отже, результати (округлено):

- Особисті дані: до 3 сек.

- Назва посади: 1 сек.

- Мета: до 5-8 сек.

- Ключова інформація: до 12-15 сек.

- Досвід роботи:

- Останнє / поточне місце роботи: 15-17 сек.

- Попереднє місце роботи: 8-12 сек.

- Більш раннє місце роботи: 5-8 сек.

- Більше чотирьох місць роботи або більше 5-ти років: 3-6 сек.

- Освіта: до 3-5 сек.

- Знання мов: 3-5 сек.

- Курси, тренінги, сертифікати: 5-8 сек.

- Додаткова інформація: 7-10 сек.

Як видно з результатів дослідження, більшу частину часу роботодавець витрачає на вивчення Мети, Ключової інформації та Досвіду роботи. Причому менша увага приділяється найбільш давнім місцями роботи. Посада, яку ви займали більше 5-ти років тому, як правило, не має вирішального значення. Також слід зауважити, що досить часто цікаві резюме не дочитують до кінця, а скачуються та проглядаються вже пізніше.

Як показало опитування HR-менеджерів, висновки про професійну придатність вас до роботи в даній компанії робляться саме на етапі онлайн перегляду резюме. Відібрані та збережені резюме пізніше вивчаються більш детально. Саме на цьому етапі проглядається додаткова інформація та робляться висновки щодо відповідності особистісних якостей кандидата на вакансію.

Найбільші шанси на успіх мають резюме, в яких максимально докладно заповнені всі пункти. Якщо ви відправляєте резюме на певну вакансію, обов'язково напишіть супровідного листа.

Ви значно підвищите свої шанси на успіх, якщо адаптуєте резюме до конкретної вакансії та компанії. Зробити це дуже просто: досить додати необхідні дані в пункт Мета, а також написати супровідного листа на ім'я рекрутера саме цієї компанії. Такий підхід виділить вашу кандидатуру серед інших претендентів і дасть зрозуміти роботодавцю, наскільки серйозно ви налаштовані для отримання посади.

Джерело: http://hrliga.com/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад