Скасовується звіт про прийнятих працівників

Мінсоцполітики України наказом від 18.03.2013 р. № 123 скасовує низку своїх наказів, зокрема наказ від 14.07.2011 р. № 279 "Про затвердження форми звітності № 5-ПН" Звіт про прийнятих працівників" та інструкції щодо її заповнення". 
Разом з тим зазначимо, що вимога про надання таких відомостей збереглася в ст. 35 Закону України від 02.03.2000 р. № 1533-III "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття". При цьому збереглася й відповідальність за неподання відомостей (ст. 38).
Таким чином, обов'язок повідомлення про прийнятих працівників на законодавчому рівні залишився, а самої форми звіту тепер не буде. При цьому не визначено на законодавчому рівні й термін повідомлення. Тобто після набрання чинності наказу № 123 роботодавці не повинні повідомляти центри зайнятості про прийнятих працівників. Наказ № 123 набуде чинності з дня офіційного опублікування.

chp.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад