Стів Джобс про життя, смерть і роботу
Джобс очолював приголомшуючий перелом у корпоративній історії. Він створив iPod і iTunes, які виробили революцію в музичній індустрії. Потім з'явився iPhone, який перевернув із ніг на голову бізнес з продажу мобільних телефонів. Потім iPad, що поклав початок новому типу мобільних комп'ютерів і новій бізнес моделі.
В останні роки Стів боровся з раком, але навіть у цей час був сильний духом і подавав приклад своєму оточенню. Ось декілька цитат Стіва Джобса, які можуть надихнути маркетологів на нові звершення.
1. Дуже складно створювати продукти на основі результатів проведення фокус-груп. Частенько люди навіть не уявляють, що вони хочуть, поки ти їм це не покажеш.
2. Добитися простоти дуже важко. Треба наполегливо працювати, щоб досягти чистоти і простоти мислення. Але воно того варте, тому що, добившись цієї простоти, можна гори перевернути.
3. У цьому бізнесі неможливо обдурити людей. Продукти говорять самі за себе.
4. Якщо ви хороший тесляр і створюєте красивий комод, то не станете робити його задню стінку з фанери, тому що її ніхто ніколи не побачить. Ви знатимете, що вона там, тому використовуєте красиве дерево навіть для невидимої частини виробу. Естетика і якість товару мають бути на висоті, тільки тоді ви зможете міцно спати ночами.
5. Якість важливіша за кількість. Один хоум-ран (у бейсболі) краще двох даблов.
6. Комп'ютер – найбільш значний винахід людства. Це як велосипед для розуму.
7. Я б проміняв усі технології на вечір в компанії Сократа.
8. Багатьма речами, що ми не зробили, я пишаюся не менше ніж тими, що були створені. Часто новаторство полягає в умінні говорити "ні" тисячам речей.
9. Бути піратом веселіше, ніж служити на флоті.
10. Звільнення з «Apple» було однією з кращих речей, які коли-небудь зі мною траплялися. Вантаж успішності змінився легкістю, адже я починав усе наново. Це звільнення звільнило мене перед найкреативнішим періодом у житті.
11. Робота посідає значну частку вашого життя, і єдиний спосіб отримувати від життя задоволення – виконувати тільки ту роботу, яку самі вважаєте хорошою. І єдиний спосіб робити щось дуже добре, це любити свою справу.
12. Мені не дуже-то хочеться бути найбагатшою людиною на кладовищі. Мені хочеться лягати спати, кажучи собі, що сьогодні ми зробили по-справжньому класну річ.
13. Моя бізнес-модель – це «The Beatles». Кожен член групи доповнював іншого, і як ціле вони були більшими, ніж просто сума окремих частин. Саме так я і бачу бізнес: відмінні речі ніколи не робляться власними силами, їх завжди створює команда.
14. Мені неважливо виявитися правим, я думаю тільки про успіх. Не маю нічого проти того, щоб помилитися, і я спокійно це визнаю. Я не сильно на це заморочуюся. Для мене має значення, чи робимо ми правильні речі.
15. Усвідомлення того, що я скоро помру – найважливіший інструмент для того, щоб зробити правильний вибір у житті, який у мене коли-небудь був. Усвідомлення наближення смерті – кращий відомий мені спосіб не потрапити в пастку думок про те, що вам є, що втрачати.
16. У вас не так вже багато часу, так що не витрачайте його, проживаючи чуже життя.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23444 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...