70% співробітників погодяться на меншу зарплату заради роботи в компанії з ім'ям

За даними опитування rabota.ua, найпопулярніший інтернет-ресурс для пошуку інформації про роботодавця - сайт компанії, сюди потрапляють 75% респондентів. 62% опитаних шукають цікаву для них інформацію про потенційного роботодавця на спеціалізованих форумах і блогах, 56% - просто в пошукових системах. Ще 46% офісних співробітників вчитуються в опис компанії на сайтах з пошуку роботи, 31% - моніторять інформацію в соціальних мережах.

Яка ж інформація цікавить шукача? Насамперед, це система оплати і винагород (74%) і умови роботи, атмосфера в колективі (по 70%). Потім шукачі звертають увагу на вимоги до кандидатів (65%) і профіль діяльності компанії (64%). Перспективи розвитку кар'єри цікавлять 60% опитаних, а наявні вакансії - 59%.

Наявність розширеної інформації на сайті з пошуку роботи впливає на довіру 84% претендентів.

Імідж роботодавця важливий для 67% претендентів, але вони можуть і не враховувати його, якщо умови співпраці будуть досить привабливими. Для 31% опитаних уявлення про імідж все-таки ключовий елемент їхньої думки про роботодавця. Знайшлося тільки 3% респондентів, які не звернуть увагу на репутацію роботодавця.

Разом з тим 71% респондентів між нижчою зарплатою від роботодавця з відмінною репутацією і більш високою винагородою від роботодавця із невтішними відгуками - виберуть перше.

14% опитаних можуть сформувати об'єктивне враження про роботодавця вже на етапі надсилання резюме, в тому числі і на підставі інформації з відкритих джерел. 42% формують враження про імідж роботодавця тільки під час співбесіди. Така ж кількість опитаних повністю вникають у «внутрішню кухню», тільки пропрацювавши в компанії деякий час.

Дане дослідження було проведено порталом rabota.ua. Вибірка склала 746 респондентів з усієї України, на основі бази користувачів порталу rabota.ua.

http://trud.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад