Я з тобою не дружу: чи є місце особистим образам на роботі?
Колектив, навіть найменший, – це окремий світ, у якому діють свої правила та традиції. Але, зрозуміло, у кожного співробітника є власні звички, жарти, жести, поняття про мораль. І не завжди вони збігаються з баченням інших. Через це можуть виникати конфлікти, недомовки й навіть корпоративні війни.
Як зберегти нормальну робочу атмосферу, незважаючи ні на які особисті непорозуміння, і чи варто проявляти почуття відкрито.
Думка №1. Приватне повинно залишатися особистим
Один з варіантів вирішення проблеми – забути про особисті образи й сфокусуватися виключно на роботі. Це правильно, це працює. Тобто, уявімо, що ви з колегою не зійшлися в думках і між вами сталася сварка. Ок, ніхто не говорить, що ви повинні про все забути, зрозуміти й пробачити. Але краще залишити образу за дверима вашого офісу. І спілкуватися без негативу.
Чому це добре?
Через образу ви можете зірвати терміни, зробити додаткові помилки, неправильно виконати завдання або виконати його недостатньо добре. А коли ви відпускаєте внутрішній дискомфорт і не обговорюєте приватне на роботі, можете повністю зосередитися на завданнях і їх виконанні.
Чому це не дуже добре?
Тому що якщо проблема дійсно серйозна, ви все одно не зможете її повністю забути. А значить, не зможете спілкуватися з колегою так, як цього вимагає ситуація.
Думка №2. Спочатку потрібно розібратися з проблемою, а потім вже працювати
Якщо ви розумієте, що ситуація вас так просто не відпустить, потрібно її вирішити. Інакше вона буде тягнути назад, і приватне стане перешкодою робочому процесу. Особливо якщо з колегою-кривдником у вас багато спільних завдань. Відверто поговоріть, обговоріть взаємні претензії, прийдіть до рішення, яке влаштує обидві сторони.
Думка №3. Якщо в особистому спілкуванні людина вас підвела, варто уникати її і в роботі
Справжній професіонал не дозволяє собі хамити та ображати колег, тому якщо ваш товариш по роботі перейшов рамки пристойності, потрібно намагатися по максимуму уникати його на роботі.
Зворотній бік медалі
Якщо ви настільки вразливі, що не зможете пробачити кривдника, швидше за все, через якийсь час список ваших «ворогів» буде збільшуватися. А це може стати причиною буллінгу. У той же час ви можете уславитися токсичним співробітником, з яким ніхто не захоче мати справ.
Золота середина
Тільки в здоровій і дружній атмосфері можна продуктивно та ефективно працювати, щоб професійно зростати та розвиватися.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...