Як справити враження на роботі: 6 психологічних прийомів
Ніхто не хоче виглядати безглуздо і тим більше безглуздо в будь-якому суспільстві. І щоб хоч якось похвалитися своїм інтелектом у колективі, люди можуть виправляти граматику співрозмовника, брехати про те, що читають модні і вкрай серйозні книги, хвалитися посадою на роботі або прикинутися, що вільно говорять іноземною мовою. В цілому, близько 80% людей зізнаються, що коли-небудь прибрехували, щоб здаватися розумнішими.
На жаль, виверти, які ми використовуємо, щоб переконати друзів, партнерів, колег і керівництво в нашій геніальності, можуть не спрацювати. Серйозний вираз обличчя, гучні слова і швидка хода – це маленька частина тих способів, за допомогою яких люди намагаються здаватися розумними. Але, згідно з дослідженнями, така поведінка ніяк не впливає на сприйняття нашого інтелекту іншими людьми. «Насправді, чим більше зусиль ви докладаєте, тим більш імовірно, що ви будете виглядати фальшиво», – каже Нора Мерфі, професор психології в Університеті Лойола Мерімаунт, яка досліджувала реакцію людей на рівень інтелекту співрозмовників.
Тим не менш, є декілька способів, які допоможуть вам виглядати розумнішими, навіть якщо ви не є членом Менса (дрогі, це організація для людей з високим рівнем інтелекту). Ці прийоми будуть особливо корисні під час співбесід та інших робочих ситуацій, коли ви хочете показати себе кваліфікованим і розумним співробітником. Звісно, ніщо не замінить підготовку до співбесіди або складання дійсно серйозної пропозиції для шефа, але, завдяки цим діям, ви і ваші ідеї будуть трохи ближчими до геніальності.
Носіть окуляри
Якщо у вас проблеми із зором і вам хочеться справити хороше враження на співбесіді, краще носити окуляри замість контактних лінз. Порядку 43% людей вважають, що в окулярах людина виглядає розумнішою. А 36% і зовсім думають, що окуляри підкреслюють і доводять вашу компетентність.
Ігноруйте алкоголь на офісних заходах
Якщо ви хочете замовити напій на вечері з клієнтами, офісній вечірці або будь-якому іншому заході, де будуть присутні ваші колеги, обирайте безалкогольні варіанти. Навіть якщо ви просто тримаєте кухоль пива, це зробить вас в очах колег менш освіченим.
В одному з досліджень, яке проводиться університетами Пенсільванії і Мічигану, з'ясувалося, що ті, хто на фото тримав алкогольний напій, оцінювалися, як менш інтелектуальні, ніж ті, хто пив воду. Ось вам ще одна переконлива причина видалити з соцмереж фото з напоями. Таку ж оцінку отримали і ті кандидати, які під час співбесіди за обідом замовляли вино. Їх наймали набагато менше, ніж кандидатів, які замовляли безалкогольний напій.
Дивіться людям в очі
Щоб на нараді ваші ідеї сприймалися всерйоз, під час своєї доповіді намагайтеся дивитися на колег, а не в свої записи. Зоровий контакт допоможе вам виглядати розумнішим. Опущені очі, з іншого боку, означають, що людина не володіє великим розумом, навіть якщо ви видаєте геніальні думки.
Тримайте темп
Плавна хода може позитивно вплинути на думку оточуючих про ваш інтелект. Швидка або повільна хода робить вас недостатньо розумним в очах оточуючих. Підсвідомо нам здається, що ті, хто ходять занадто повільно, все в житті так роблять. А значить і думають теж не дуже швидко.
Використовуйте графіки під час презентації
Щоб вразити вашого керівника та колег під час наступної презентації, складіть графіки. Дослідники Корнельського Університету з'ясували, що люди більше довіряють інформації, якщо вона здається науково обгрунтованою. Учасникам дослідження були запропоновані відомості про нові ліки. Половина з випробовуваних також була ознайомлена з графіком, який не містив жодної нової інформації. У порівнянні з групою, яка читала тільки текст, учасники, знайомі з графіком, з більшою впевненістю вважали ліки ефективними.
Відкладіть словник
Хвастощі розумними слівцями в email-листуванні можуть зіграти з вами злий жарт. Незважаючи на те, що рівень інтелекту і багатий словниковий запас тісно пов'язані, оточуючі вважають, що зайва складність ваших думок є показником ваших невисоких інтелектуальних здібностей.
Але це не означає, що вам потрібно позбутися від складних слів у своєму лексиконі. У певних ситуаціях використання спеціальної лексики допоможе вам бути «в темі», і в результаті ви будете виглядати розумнішим. Більше того, якщо якийсь термін найкраще підходить до теми події, його вживання може призвести до позитивної оцінки оточуючих.
https://femmie.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...