Як «розкрутити» свій бренд, маючи мінімальний бюджет
Реклама в інтернеті в наш час – це можливість заявити про себе публічно.
Кожна людина хоче заробляти більше, тому рано чи пізно життя змушує людей зайнятися чимось своїм, нехай невеликим, але перспективним. Основною проблемою малого бізнесу часто стає брак грошей. Але якщо ви думаєте, що обмежений бюджет – це суттєва перепона для маркетингу, то ви глибоко помиляєтеся. І ми зараз говоримо не про просування марки за допомогою соціальних мереж.
Підприємців часто хвилює питання: як провести хорошу презентацію з мінімальними витратами?
Можна скористатися соціальними мережами. Реклама в інтернеті в наш час – це можливість для малобюджетних компаній заявити про себе публічно.
Але є й інші способи... Які? Читайте нижче!
Привертає увагу тих, хто вас оточує
Можливо, ваші клієнти знаходяться зовсім поруч. Якщо ви маєте маленький бізнес, то не втрачайте часу, привертайте увагу до свого бренду! Ви можете стати волонтером або ж брати участь в благодійних акціях, при цьому ніхто не забороняє вам займатися саморекламою: поширювати візитки і листівки. Використовуйте кожну можливість! Усе велике починалося з малого, все мале може стати великим.
Не бійтеся почути «ні»
Як у вас проходить процедура залучення нових клієнтів? Ви надсилаєте пропозицію по е-мейлу 1-2 рази або телефонуйте потенційному покупцеві. Якщо відповідь не надійде, то ви припиняєте зв'язок. Це цілком правильний і зрозумілий вчинок для звичайної людини, але ви повинні думати і діяти як підприємець.
Давно відомо, що більшість продажів відбувається лише після 7-8 нагадувань і пропозицій. Будьте постійно на зв'язку з клієнтом, і обов'язково настане той момент, коли він буде потребувати саме вашого продукту?
У вас повинна бути власна «фішка»
Тут потрібно включити своє креативне мислення. Придумайте оригінальний хід, який буде відрізняти вас від інших.
Наприклад, згадаємо Тома Монагана, засновника і власника компанії Domino's Pizza. Він зробив бізнес на тому, що в своєму «слогані» пообіцяв приготування піци за 30 хвилин, в іншому випадку – замовлення буде оформлено за рахунок закладу. Це була безпрограшна задумка, яка притягнула клієнтів і принесла прибуток.
Якщо ви впевнені в якості вашого бренду, подбайте і про впізнаваність! При цьому головним є не бюджет, а блискуча ідея!
Коротка презентація на всі випадки життя
Суть цієї методики в тому, що потрібно розкрити свою ідею за одну хвилину і при цьому зацікавити потенційного клієнта.
Спробуйте викласти інформацію так, щоб ваш продукт захотілося купити. Ваша мова повинна бути простою, змістовною, а тон – спокійним і доброзичливим.
Поширюйте інформацію на публічних заходах
Беріть участь у всіх можливих форумах, конференціях та інших публічних заходах, і про ваш бренд дізнається більша кількість людей. Діліться досвідом, специфікою своєї роботи, розкажіть про себе і свій бізнес – це завжди привертає увагу.
Шукайте соратників
Спробуйте налагодити відносини з місцевим бізнесом, щоб ви могли отримати обопільну вигоду в результаті вашої співпраці. Такий спосіб допоможе вам розширити свою клієнтську базу.
Чемно ставтеся до клієнтів і будьте постійно на зв'язку
Зробіть так, щоб вашим покупцям хотілося до вас повернутися. Вони повинні вам довіряти і розуміти, що ніхто не надасть їм кращого сервісу, ніж ви. Запам'ятайте: шукати нових клієнтів куди складніше, ніж утримати вже наявних. Тому будьте чемними і уважними!
Просіть, щоб вас рекомендували
Просити – не означає благати і падати на коліна. Просто дайте зрозуміти своєму клієнтові, що ви були б дуже вдячні, якби він розповів про ваш товар своїм знайомим. Чому б і ні? А прохання підкріпіть системою накопичувальних знижок за кожного приведеного покупця.
Дайте можливість не тільки подивитися, але і спробувати
Проведіть пробний сеанс масажу, зробіть безкоштовний макіяж, давайте на пробу фрукти... Якщо ви впевнені в якості свого продукту, то після проби клієнт просто не зможе піти без покупки.
Робіть знижки, бонуси, акції, подарунки
Такий маркетинговий хід порадує ваших клієнтів і приверне нових. Люди завжди задоволені, коли роблять вигідні покупки (навіть якщо це їм тільки здається).
Обмежений бюджет – не вирок. Не забувайте про маркетинг і використовуйте його правильно.
І найголовніше – любіть свою роботу, тоді ви обов'язково досягнете успіху!
https://hyser.com.ua
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...