Фатальні помилки, які моментально зруйнують ваш бізнес
Якщо компанія намагається змінити те, за що її полюбили, в очах шанувальників це виглядає як зрада.
У бізнесі, на відміну від життя, на своїх помилках вчитися пізно. Тому історії про невдачі тих, хто зійшов з колії, принесуть вам набагато більше користі, ніж красиві розповіді про успіх.
Існують правила, які порушувати не можна ні за яких обставин. І навіть якщо ви мегауспішний бізнесмен, вам не варто їх ігнорувати. А раптом і виникне спокуса порушити певний закон, просто згадайте, про що піде розмова нижче. Небажання діяти за правилами згубно навіть для бізнес-гігантів...
Згубна стабільність
Люди люблять постійність. Якщо ваш жарт насмішив когось одного, це значить, що ви розповісте його колегам, босові і т. д. А все тому, що ви впевнені в його успішності.
Але в діловому світі повторення успіху називають везінням. Світ навколо змінюється неймовірно швидко, тому щодня бізнесменам доводиться враховувати нові умови і покращувати свої стратегії. Якщо ви не зможете пристосуватися до нових трендів, то ризикуєте втратити бізнес.
Уперше фотографії стали доступними для масового використання в 1886 році, коли компанія Kodak випустила на ринок невелику фотокамеру зі слоганом: «Ви натискаєте на кнопку, а ми робимо все інше». Люди по всьому світу були в захваті від технологічного прориву, а Kodak протягом багатьох років був лідером ринку.
У 1976 році компанія випустила перший цифровий фотоапарат, проте керівництво не поспішало продавати нову модель. Пов'язано це було з тим, що плівка приносила прибуток і ніхто не вірив, що цифрова фотографія зможе з нею конкурувати.
Втім, через чотири роки компанія Fujifilm заявила про впровадження нової технології. В результаті всі перейшли на цифрову зйомку, а плівка стала раритетом.
Небажання йти на ризик і випускати новий товар можна пояснити тим, що компанія хоче заощадити гроші. Але, як правило, такі дії ведуть до ще більших втрат.
Капітуляція без боротьби
Коли справи йдуть не за планом, нам хочеться все кинути і поїхати на край світу. У бізнесі такий стан називається «сліпота», коли можна виправити ситуацію, проте керівництво нічого не робить.
Хтось не вірить, що криза настала, хтось очікує поліпшення обстановки, а ще хтось впадає у відчай в боротьбі з конкурентами.
У 1977 році компанія Xerox придумала перший лазерний принтер, але не запустила його в виробництво через нерентабельність. У той же час Canon шукала партнера на новому ринку і запропонувала співпрацю в області лазерного друку. Однак Xerox відкинула пропозицію. Після цього Canon домовилася з Hewlett-Packard, і в 1984 році їх спільний принтер Laser Jet справив на ринку фурор.
Бізнес завжди складно реагує на зміну навколишнього оточення. Проблеми можуть спровокувати будь-які фактори - від політики до екології.
У будь-якому випадку, бізнесменам не можна впадати у відчай. Якщо ви готові опустити руки після першої невдачі, то не варто взагалі починати свою справу. Потрібно бути готовим до змін, шукати вихід з положення, не боятися експериментувати. Тільки так можна рухатися далі.
Самовпевненість
Деякі бізнесмени ніколи не впадають у відчай. У них інша біда: вони вірять, що легко можуть подолати будь-які проблеми. Успіхи можуть спотворювати реальність, через що керівники компаній часто думають, що покупець закриє очі на погіршення якості тільки в ім'я бренду. Але це далеко не так.
Американський виробник мотоциклів Harley-Davidson зробив ім'я свого бренду культовим. Компанія вирішила заробити на цьому і відкрила магазин з прикрасами, краватками, шкарпетками та іншими дрібними товарами з фірмовим логотипом. Спочатку шанувальники були раді, але коли в магазинах з'явилася туалетна вода Harley-Davidson, товару оголосили бойкот. В результаті компанії довелося згортати всю затію.
Популярність бренду не завжди грає на руку. Для стабільних продажів необхідно, щоб покупець асоціював конкретний бренд з потрібним йому товаром.
Тут головне пам'ятати, що згадуючи бренд, покупець пов'язує його з певним товаром. Інша продукція, випущена під цим брендом, буде сприйматися погано, незважаючи на ціну і якість.
Бізнес в одну мить не дарує багате життя. Поточні процеси, розвиток, запаси на майбутнє, розробка планів і стратегій - все це вимагає коштів. Часто великі компанії хочуть в таких умовах отримувати істотний прибуток. В кінцевому підсумку може виявитися, що вони живуть за рахунок кредитів, а не свого заробітку.
Зрада і нечесна гра
Бізнесмени укладають своєрідний договір зі споживачем: товар повинен відповідати витраченим грошам. Бренд потребує шанувальників, а не покупців.
Шанувальники ніколи не задовольняються типовими якостями товару. За ті ж гроші вони бажають отримати і товар, і джина в пляшці, який виконає всі їхні мрії. Якщо бренд вгадує бажання споживачів, ціна на його товар зростає.
Однак чим сильніше покупці прив'язані до компанії, тим менше шансів, що вони пробачать їй зраду.
Торгова мережа Rendez-Vous займається продажем люксового взуття, сумок і аксесуарів. Незважаючи на велику ціну, покупці купували взуття, оскільки компанія обіцяла довічний безкоштовний ремонт.
Але в 2014 році було оголошено, що термін гарантії становитиме не більше двох років. Правило почало діяти і на клієнтів, які купили взуття раніше. Внаслідок нової стратегії кількість клієнтів мережі скоротилася на 20%.
Покупці дуже практичні: вони не люблять, коли бренд заграє з новими клієнтами і не захоплюються від глобальних змін. Якщо компанія намагається змінити те, за що її полюбили, в очах шанувальників це виглядає як зрада.
Людський фактор
В історії можна знайти випадки, коли доля країни або організації перебувала в руках однієї людини. Найчастіше це історії з поганим фіналом: людина непостійна, вона може зробити помилку або померти. Тоді все моментально впаде.
Якщо бренд асоціюється з конкретною особистістю, бізнес стає вразливим. Коли Стів Джобс пішов з Apple, котирування акцій компанії знизилися на 1,5%. Після смерті Джобса компанія втратила ще 4%.
Особа бренду виступає гарантією якості. Але якщо з нею щось трапиться, то постраждає і сам бренд. Тому потрібно шукати спосіб перетворити людину в легенду.
Золоті правила
Отже, ми з'ясували, що в бізнесі є певний набір правил, порушення яких не залишиться безкарним. Отже, як варто себе поводити, щоб ваш бізнес розвивався і процвітав?
Зробіть ставку на інновації. Якщо ваша компанія процвітає, завжди треба думати про майбутнє і розробляти запасний план. Схеми, які працюють сьогодні, завтра можуть виявитися неефективними.
Досягніть поваги. Не треба грати з довірою клієнтів. Її можна використовувати тільки в разі форс-мажору. Пам'ятайте, що шанувальники здатні пробачити тільки кілька помилок.
Думайте про інвестиції. Оплата повинна відповідати докладеним зусиллям. Всі додаткові кошти краще направити на розвиток бізнесу.
Будьте готові до змін. Також підготуйте до них своїх клієнтів. Несподівану зміну стратегії вони можуть сприйняти як зраду. Потрібно довести покупцеві, що ви завжди думаєте про нього.
Підійдіть до покупок з «холодною» головою. Підрахуйте, чи окупляться вкладені в продукт засоби. Якщо ви купуєте товар тільки заради знижки, подумайте, чи потрібна вам дешева, але марна річ?
Бажаємо, щоб ваш бізнес розвивався і процвітав! Не соромтеся використовувати чужий досвід, адже це єдиний шанс уникнути власних помилок.
https://hyser.com.ua
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...