Кожен третій роботодавець у світі планує працювати над власним іміджем на ринку праці
Такі дані були отримані під час глобального опитування, проведеного консалтинговою компанією Employer Brand International у партнерстві з Міжнародним кадровим порталом hh.ua.
33% респондентів відповіли, що в їхніх компаніях немає чіткої стратегії брендинга роботодавця, але вони працюють над цим. А 19% сказали, що таких планів у роботодавців, на яких вони працюють, немає взагалі.
19% компаній в усьому світі мають чітку стратегію поліпшення своєї привабливості як роботодавця, а 27% розглядають роботу з hr-брендом як свій подальший розвиток. 7% респондентів не змогли дати чіткої відповіді.
Найкраща ситуація з привабливістю компаній на ринку праці в країнах Латинської Америки. А також частково в Азії, Європейському Союзі, в ОАЕ, Австралії, Новій Зеландії, США та Канаді. Результати опитування показали, що Україна поряд з Туреччиною, Росією, Південною Африкою та Польщею відноситься до числа країн, у яких компанії не мають чіткої стратегії щодо побудови власного бренду роботодавця, але розглядають цей напрямок як подальший розвиток, або ж планують цим зайнятися. "Корпоративний сектор у країнах з розвиненою економікою вже пройшов той етап, коли талановитих співробітників можна було привабити соцпакетом і гарними умовами праці. Зараз усі працюють над тим, щоб залучити та втримати кращих працівників привабливим брендом роботодавця. Останнім часом ця тенденція потрапила й на ринок країн СНД", - пояснила Марина Маковий, генеральний директор Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
В опитуванні взяли участь 1 789 респондентів з усіх регіонів світу, у тому числі, 138 - з України. 68% респондентів - жінки, 32 - чоловіка. 33% респондентів перебувають у віці 20-29 років, 37% - у віці 30-39, 20% - 40-49 років, 8% - 50-59 і 2% - люди старше 60 років. 90% опитаних працюють у комерційних організаціях, по 5% - у не комерційних і державних установах.
Дослідження проходило у форматі он-лайн опитування за методикою компанії Employer Brand International.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6413
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 27700 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...