5 емоцій, які варто вимкнути на співбесіді
Самовдоволеність
Само собою, на співбесіді потрібно постати найкращому світлі, але зайва самовпевненість може підвести вас і перерости в згубну емоцію самовдоволеності. Коли розумієте, що вже готові вигукнути «Так я все можу!» або сказати про колишнє місце роботи «Без мене там все розвалиться», краще пригальмувати. Навіть якщо це правда.
У посиленого нахваляння себе є зворотна сторона — рекрутерові може здатися, що ви не вмієте працювати в команді й ділити славу від добре виконаної роботи з колегами, а в більшості компаній все ж таки віддають перевагу командним гравцям.
Невпевненість / скромність
Інша крайність, яка навряд чи допоможе вам під час співбесіди. У більшості випадків рекрутер бачить вас вперше і навряд чи чув про вашу неймовірну скромність. Тому не варто применшувати свій внесок у попередні проєкти або зусилля, які ви доклали, щоб отримати певну навичку. Знайдіть золоту середину між невпевненістю і самовпевненістю, будьте спокійні та розважливі. Підготуйтеся до зустрічі заздалегідь. І відмовтеся від фрази «я не знаю».
Незацікавленість
Ходити на співбесіди для галочки, просто тому що запросили, — програшна стратегія.
Ваше почуття незацікавленості в роботі буде дуже важко приховати. Йдучи на співбесіду з настроєм «ну і що ви мені запропонуєте?», ви втрачаєте свій час і забираєте час рекрутера.
Щоб ваше почуття незацікавленості не згубило співбесіду, уважно читайте вакансії, на які відгукується, уточнюйте деталі про роботу ще під час телефонної розмови з ейчаром і відправляєтеся на інтерв’ю в ті компанії, де точно хотіли б працювати.
Відчай
Коли несподівано втрачаєш роботу, а пошуки нової затягуються, відчувати відчай — нормально. Але йдучи на співбесіду, цю емоцію краще вимкнути. Зазвичай роботодавці шукають в команду людину, яка цінує і поважає не тільки інших, але і себе. Шукач, що «вже готовий на все», може відштовхнути наймача, адже гостре бажання співробітника догодити всім (а саме так ми поводимося, коли нас окутує відчай) в майбутньому негативно позначиться на репутації компанії.
Злість / невдоволення
Вберегтися від дратівливих чинників до або під час співбесіди — важко.
Форс-мажорні ситуації в дорозі, а потім стресові питання від рекрутера кого завгодно можуть вибити з колії. При цьому важливо тримати себе в руках і не піддаватися роздратуванню, не злитися, не виявляти невдоволення.
Потрапили в пробку? Чи не можете знайти офіс? Поставили пляму на сорочці? Просто видихніть і спробуйте не піддаватися паніці та злості на несправедливість життя. А якщо вам неприємне питання на співбесіді, не гарячкуйте, а спокійно скажіть співрозмовнику, чому не готові на нього відповідати.
І ще одне: будь ласка, постарайтеся не заявляти «Мій колишній бос — такий...» в розповіді про попереднє місце роботи. Навіть якщо ви дуже злі на ексначальника.
https://www.work.ua/articles/job-interview/2424/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6413
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26818 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...