10 порад від Google для ідеальних менеджерів

Дослідження Project Oxygen компанія проводить щороку, щоби з’ясувати, що потрібно робити менеджерам, щоби бути ефективними та щоби співробітники йшли за ними. Work.ua ділиться їхніми результатами.

1. Будьте хорошим ментором

Кращі керівники використовують проблеми як навчальні моменти, діляться думками й запитують, що їхні підлеглі думають про складнощі, що виникли. В результаті команда здобуває досвід і зростає.

2. Розширюйте зони відповідальності співробітників і не займайтеся мікроменеджментом

Давайте працівникам свободу, яку вони хочуть отримати. Нехай вони тестують свої ідеї, ризикують і роблять помилки. Менеджер, своєю чергою, має надати співробітникам умови для розкриття потенціалу. Наприклад, гнучкий графік.

3. Дбайте про успіх і добробут працівників

Дослідники Google з’ясували, що головний ключ до ефективності команди — створення «психологічно безпечної» середовища. У ній співробітники не бояться допускати помилки, ставити запитання і пропонувати нові ідеї.

4. Будьте прикладом

Завдання керівника — допомагати працівникам ставати кращими. Для цього потрібно бути прикладом у професійному сенсі: підтримувати й працювати разом із ними.

5. Умійте слухати й ділитися знаннями

Бути хорошим менеджером — значить бути хорошим комунікатором. Насамперед керівник має навчитися слухати, щоби по-справжньому розуміти співробітників і висловлювати емпатію.

Крім того, професійний менеджер знає, що інформація — це сила. Він має відповідати на питання команди: що й чому відбувається в компанії.

6. Хваліть і критикуйте

І те, й інше робиться з однією метою — допомогти працівнику розвиватися й досягати особистих кар’єрних цілей. Для цього потрібно дякувати співробітника за працю, відзначати його успіхи, але також тактовно й конструктивно висловлювати критику. Керівник має вкладати ресурси в членів команди й мотивувати їх віддавати.

7. Майте чітке бачення стратегії команди

Менеджер точно знає, де зараз знаходиться команда, куди вона прямує й що слід робити для досягнення мети. Щоби підтримувати співробітників, потрібно вміти спілкуватися і встановлювати довіру. Кожен працівник має розуміти, яку роль відіграє саме він у реалізації стратегії.

8. Майте основними технічними навичками, щоби допомагати працівникам

Важливо розуміти повсякденні завдання співробітників. Це дає змогу бачити реальну картину загалом. Керівник мусить розбиратися в роботі команди, щоби мати можливість втрутитися в необхідний момент.

9. Об’єднайте співробітників у команду

Погані менеджери часто налаштовують людей у команді один проти одного, не вміючи зробити співпрацю ефективною і єднальною. Керівник має працювати на благо компанії й спонукати співробітників робити те ж саме.

10. Впевнено приймайте рішення

Не потрібно бути імпульсивними, натомість будьте рішучими. Спочатку ознайомтеся з фактами, вислухайте думки й бачення перспектив від співробітників, а потім прийміть рішення, яке просуне компанію вперед. Це рішення не повинно бути схвалене всіма.

За матеріалами Inc

https://www.work.ua/articles/employer/2342/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад