7 якостей ідеального співробітника


Портал CBS News опитав представників менеджменту та дізнався, що роботодавці найбільше цінують у своїх співробітниках.

Інтелект. За підрахунками психологів, 76% продуктивності праці залежить від рівня інтелектуального розвитку співробітника, а саме від його вміння планувати справи, організовувати свій робочий день, правильно розставляти пріоритети та вирішувати проблеми на робочому місці.

Лідерство. Ця якість тісно пов'язана з вашим умінням та бажанням брати на себе відповідальність. Так що якщо хочете отримати підвищення по службі, сміливо беріться за важкі завдання, від яких інші намагаються ухилитися. І як би важко вам не було, не вигадуйте виправдання - нікому немає до них діла. Від вас як від лідера чекають лише позитивного результату.

Чесність. Це одна з найцінніших якостей, які роботодавці прагнуть побачити у своїх підлеглих. Ваше вміння бути чесним із собою та з колегами швидше допоможе досягнути успіху на роботі, ніж хитрість і ходіння по головах.

Уміння працювати в команді. Хочеться вам цього чи ні, але робота в команді - це ключ до успіху в будь-якій компанії. Ось чому роботодавці шукають тих, хто не відчуває труднощів у спілкуванні з колективом і легко вливається в корпоративну сім'ю.

Компетентність. Ви повинні бути не просто розумним співробітником, а компетентним співробітником, який уміє концентруватися на головному та не заспокоюється, доки робота не виконана на всі 100%.

Сміливість. Роботодавці цінують людей, які готові ризикувати. Ті, хто воліє "не висовуватися", побоюючись провалу, ніколи не просунеться кар'єрними сходами.

Внутрішня сила. Люди, які мають сильний внутрішній стрижень, не зламаються, коли справи підуть не так, як планувалося. Будьте спокійними та розважливими, що б не сталося, і ваш бос обов'язково це помітить.

Джерело: http://finance.bigmir.ne

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад