Чому не потрібно працювати у великих корпораціях
Великим корпораціям потрібен лише один тип професіоналів - професіонали по роботі у великих корпораціях.
Текст нижче складений на підставі думки кількох людей, які працювали тривалий час в офісах і змінили затишок open-space і безкоштовну каву на підприємництво та збалансоване життя.
Ви ніколи не отримаєте кар'єрне зростання, яке задовольнить вас
Варто замислитися, скільки начальницьких верств лежить над вами, щоб зрозуміти, що вам буде потрібно занадто багато сил для подолання внутрішнього супротиву компанії. Граючи - видертися, працюючи - навряд чи.
Ініціатива карається
Щоб проштовхнути найпростішу зміну, яка здається нісенітницею - наприклад, зміну літери в макеті або корекцію творчого процесу - вам доведеться витратити колосальні сили. Швидше за все, коли ви переможете в вашій справі, ви вже не отримаєте жодного морального задоволення.
Ви не зможете висловлювати свою думку публічно
Якщо ви експерт в Інтернет-рекламі або просто знаєте, хто є хто на ринку, і вас взяли у велику корпорацію, то ви на час роботи там замовкните. Ви не можете заявити, що ваш продукт поганий - неетично по відношенню до колег, що продукт конкурентів поганий - неетично по відношенню до конкурентів, взагалі не можете щось коментувати - краще помовчати, а то точно когось скривдите. Всі колеги є дуже цінними.
Team! Team! Team!
Командний дух, синергія, в єдиному пориві, всі як один, тільки разом ми можемо ... Такого ви наслухаєтеся дуже багато. За командною відповідальністю ви навчитеся приховувати свою некомпетентність чи недосвідченість. Навіть дуже мізерний проект буде обростати робочою групою з груповою ж відповідальністю, за якою винного не відшукати, а нагороди отримує будь-хто.
Ви позбудетеся емоцій
В офісах не прийнято заздрити та радіти. Тобто все це всередині вас залишиться, поступово згасаючи, але ви перестанете демонструвати це все на своєму обличчі. Нудьга - це ваша нова маска.
Ви навчитеся щиро радіти перемогам, до яких не маєте жодного відношення
Ви будете говорити "Молодці хлопці дизайнери!", "Класний У НАС проект". Ви знаєте, що ви не при справах, але ви раді. Ваші проекти будуть запускатися все рідше і рідше, а радіти вам треба. Нехай і з кам'яним обличчям офісного працівника.
Ви завжди будете отримувати істотно менше заробленого вами
Ви можете продавати Інтернет терабайтами, а програмні продукти тисячами, але у вас буде лише зарплата, яка забезпечить вам дах і просту їжу. Ще у вас буде декілька відпусток. В кращому разі, ще вам дадуть 2-3 відрядження за кордон, які покликані просто поліпшити ваш імідж в галузі, але більшу користь від них отримає все одно компанія. Для вас це просто замінник грошей.
Ви розучилися грубити та звикнете до того робочого темпу, який прийнятий в компанії
Ще місяць тому вас дратувало, що договір погоджують місяць, а комерційну пропозицію хтось готує тиждень. Ви станете таким самим і щиро перестанете розуміти реальний хід речей.
Вас навчать, що таке ЖПЛ (жопо-прікривальні листи)
Цим особливим видом комунікацій володіє кожен досвідчений офісний співробітник. Ви почнете в будь-якому листуванні генерувати багато-багато респондентів в поле CC, до того часу, поки питання не стане нерозв'язним, а ім'я того, хто створив проблему, буде забутим.
Ви навчитеся не слухати людей, які говорять з вами
Більшість досвідчених офісних працівників, як тільки з ними починають говорити, утикатимуться в смартфон або ноутбук. Ви навчитеся постійно перевіряти пошту і вірити в те, що ви ДУЖЕ зайняті і від вас ДУЖЕ багато що залежить.
Ви навчитеся проводити більшу частину часу в марних переговорах
"- Підемо в переговорку! - А кого брати? - Так усіх бери!" Так, ви будете збирати міні-аудиторії статистів, які будуть перевіряти пошту, поки ви говорите ні про що до того часу, поки наступна порція досвідчених офісних працівників вас не вижене, щоб робити те ж саме.
У вас не буде проблеми з запізненнями
Ви будете спізнюватися скрізь - на внутрішні зустрічі, на прохідну, де чекають партнери або підрядники, на виїзні зустрічі. І у вас не буде з цим проблем - забув, зустрів колегу в коридорі, пробки - ви повірите, що все це нормальні причини для запізнень.
Ви станете кофеїнової-залежним і полюбите туалети
Кава вранці, кава перед полуднем, кава перед обідом, кава після обіду, кава до 5 o'clock tea, кава перед виходом додому. Якщо ви курите, то додайте стільки разів кави, скільки разів ви курите. Туалети рятують, коли пити каву просто не хочеться. Якщо там є курилка, то значить там буде головний штаб, переговорки, мітинг-рум.
Ви будете проводити 12-14 годин на роботі
Але працювати ви чи не будете зовсім або вичавте з себе 2-3 години від сили. Ви навчитеся переконувати себе, що ви робите потрібну роботу, що ви перевантажені і всі це помічають. Хоча потай всі знають, що оточені неробами і тому ведуть себе так само. Головне не викликати підозру, що в тебе є щось ще в житті і робота - тільки засіб досягнення.
Ви почнете вважати, що вам весь час щось недодають
Працюючи в дуже "багатих" компаніях ви отримаєте краще обладнання, найкращі меблі і кращий офіс, але вам почне здаватися, що вам належить автомобіль за рахунок компанії. Логіки в цьому немає, ви просто почнете в це вірити. Ще ви ввіруєте, що вам належить квартира, але це пізніше.
Підвищення зарплати
Працювати ви будете все менш продуктивно. Ви, як мохом, обростете непотрібними завданнями та мітингами, але вам весь час буде здаватися, що ви заслуговуєте на більше і підвищення зарплати - для вас це само собою зрозуміла подія.
У вас діагностують синдром офісного працівника
Ви почнете все частіше й частіше хворіти на застуди. Вам швидко пояснять, що це все кондиціонери і не потрібно турбуватися - не пропадати ж страховці. Ви будете багато хворіти й отримувати від цього задоволення.
У вас з'явиться зайва вага і некрасиве тіло
Знову ж таки, тут будуть готові пояснення - стрес, сидячий спосіб життя. Але це все тому, що ваше тіло й мозок будуть робити роботу, яка не вимагає багато калорій, ви будете тягати цукрові печива, якими будете 10 раз за день запивати каву з цукром. В обід ви будете їсти несмачні бізнес-ланчі, які готуються із залишків учорашньої кухні. Ця їжа приготовлена без любові, а тому вона не корисна.
Ви будете обожнювати п'ятницю
Для приватного підприємця п'ятницю - це жах, бізнес перестає працювати на 2 дні. Для офісного професіонала - це найкращий день на тиждень - пиво, пісні і танцію можливі лише в цей день.
Ще ви полюбите корпоративи
Тема не важлива. Ви поглините алкоголю та їжі на гроші, але зумієте увірувати, що для вас зробили щось особливе. Ви звикнете до сорому і за роки роботи в Корпорації будете знати про колег більше гидот, ніж їхні чоловіки. І вам почне це подобаєтися. Про це ж можна попліткувати.
Ви втратите стартаперський дух
Усі ці незрозумілі люди, які роблять не такі важливі продукти, як у вас, будуть викликати презирство. А ви будете завжди знати, що в стартапі ви з першого разу досягнете успіху, просто вам це не потрібно. Ви інший, інший, успішний ... вже.
Ви наберете кредитів
На початку роботи вам захочеться авто, як у колег. Ви купите його в кредит, будучи переконаним, що "ну квартиру на 30 років я точно не візьму". Через декілька років системної появи грошей на пластиковій картці ваше почуття самозбереження притупиться, і ви влізете в такі борги, які здавалися вам неможливими ще вчора.
Джерело: http://lifehacker.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...