Як не дратуватися на своїх колег?
Безумовно, критерії, за якими люди вибирають роботу, сильно відрізняються в залежності від їхнього віку, професії та рівня освіти. Але все ж більшість з нас орієнтуються на три основних параметри: розмір зарплати, відносини з керівником і психологічний клімат у колективі.
Фінансові питання зазвичай обговорюють ще на етапі співбесіди. З начальством, як правило, теж вдається познайомитися до прийняття остаточного рішення. А ось що стосується третього критерію, то оцінити атмосферу в офісі можна, тільки пропрацювавши певний термін.
І якщо через деякий час виявиться, що на новому місці вам подобається все, окрім колег, не поспішайте відновлювати пошуки, адже в іншій компанії може повторитися та ж ситуація. Краще спробуйте розібратися та налагодити відносини з оточуючими!
Зтерпиться - злюбиться?
Перш за все, треба визначити, який саме тип товаришів по службі вас дратує. Занадто гучні, які кричать по телефону і скандалять з клієнтами або ж тихоні, що уникають будь-якого спілкування? Пліткарі, які тільки шепочуть з ким-небудь в курилці, або скиглії, які не пропускають жодної можливості поскаржитися? А можливо, вас дратують ледарі, які лише імітують бурхливу діяльність, а результату від них жодного? Після того як ви з'ясуєте, які саме персонажі вам не подобаються, почніть вибудовувати свою лінію поведінки.
Перше і найпростіше - звести до мінімуму контакти. Якщо це нереально, перед спілкуванням з неприємною вам людиною постарайтеся зарядитися позитивними емоціями - подумайте про щось приємне, проведіть сеанс самонавіювання та постановки дихання. Під час розмови можна малювати, це допомагає відволіктися та згасити роздратування.
Пам'ятайте про те, що злість не можна збирати в собі, потрібно давати їй вихід! Це зовсім не означає, що ви повинні скандалити і відіграватися на своїх близьких. Спробуйте зняти роздратування, використовуючи метод візуалізації. Наприклад, уявіть ненависного вам колегу в якій-небудь безглуздої ситуації. Психологи стверджують, що, уявляючи неприємну нам людини в смішному вигляді, ми знижуємо градус конфлікту і тим самим знімаємо непотрібну агресію!
Як подивитися ...
Багатьом допомагає зміна точки зору. Вас здолали заздрісники? Так це ж чудово, що у вас є чому заздрити! Замість того щоб переживати, подумайте, ніж вам буде корисна людина, яка в даний момент викликає лише негативні емоції. Приміром, від пліткаря можна отримати корисну інформацію, а у кар'єриста повчитися тому, як посунутися службовими сходами.
Ще один цікавий метод пропонують психологи: уявіть, що неприємний вам тип - один з ваших родичів і ви в курсі його домашніх неприємностей. Тому ви повинні вести себе з ним дуже дбайливо, бути чуйним, пропускати повз вуха колючі зауваження, намагаючись не зачепити і не образити. Не виключено, що поступово ви зміните своє ставлення і, скажімо, в скандалісті зумієте розгледіти звичайну, просто сильно розстроєну людини, а в пліткарі побачите особистість, яка гостро потребує спілкування.
Ну і, звичайно, найбільш дієвий спосіб - знайти у неприємного вам співробітника гарні риси. Нехай він багато базікає, проте як грає на гітарі! Або ж: нічого, що товариш по службі зануда і скиглій, проте завжди готовий допомогти в роботі ...
Свій - чужий
А як бути, якщо неприємна вам людина не просто колега, а клієнт - постачальник або покупець, від ставлення якого залежить успіх вашої компанії і, отже, ваше матеріальне благополуччя? Насправді при спілкуванні із замовниками співробітники зазвичай більш терпимі і, навіть відчуваючи роздратування і подумки бажаючи їм різних негараздів, примудряються посміхатися і вести ділову бесіду в позитивному ключі.
Можливо, тут позначається той факт, що товаришів по службі ми вважаємо «своїми», сприймаємо їх майже як членів сім'ї, а до родичів, як правило, висувають і вищі вимоги! Тому те, що легко сходить з рук покупцям, ми не можемо пробачити оточуючим нас фахівцям.
Крім того, не останню роль тут відіграє матеріальний інтерес. А раз так - значить, варто спробувати ставитися до колег як до замовників, тобто побачити тут якусь вигоду! І це не складно! Подумайте, адже чим лояльніше людина веде себе в колективі, чим вищі її комунікативні здібності, вміння управляти конфліктами і знаходити точки дотику з усіма співробітниками незалежно від їхнього положення на службових сходах, тим успішнішою є її кар'єра!
Джерело: http://www.zarplata.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...