Як правильно оформити виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника?

Юридичне управління Міністерства соціальної політики України, у листі про «Виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника», роз'ясняє, що виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника може бути покладене на іншого працівника як без звільнення його від своїх основних обов'язків, так і зі звільненням від своїх основних обов'язків.

У першому випадку, обов'язки тимчасово відсутнього працівника виконуються без звільнення іншого працівника від своїх основних обов'язків, у вигляді відсутності працівника через хворобу або відпустку. При цьому стаття 105 КЗпП передбачає доплату за виконання співробітником, який заміняє, разом зі своєю основною роботою обов'язків тимчасово відсутнього працівника.

У тому ж випадку, коли виконання обов'язків передбачається за посадою тимчасово відсутнього працівника, співробітник звільняється від своїх основних обов'язків, з обов'язковою виплатою різниці між його фактичним окладом і посадовим окладом співробітника, якого він заміняє, але тільки якщо цей працівник не є штатним заступником або помічником.

Також Мінсоцполітики зазначило, що призначення працівника виконуючим обов'язки за вакантною посадою не допускається.

За матеріалами «ЛІГА:ЗАКОН».

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад