5 причин, чому із засновників бізнесу виходять погані директори
У кожному правилі свої винятки. Марк Цукерберг або Ларрі Еллісон – тому підтвердження. Тим не менш, багато засновників бізнесу виявляються неефективними в ролі управлінців. Чому ж так відбувається?
«Управління підприємством вимагає іншого набору лідерських якостей, ніж у випадку із запуском стартапу, – пояснює профессор з менеджменту Уортонської школи Майкл Юсим у своїй книзі «Список лідера». Експерт виділяє кілька причин, з яких із засновників бізнесу виходять нікчемні CEO.
1. Страх втрати контролю
У якийсь момент компанія може стати настільки великою, що управляти всіма процесами самостійно не можливо. У той же час багато засновників стартапів занадто бояться втратити контроль, хоча ефективність бізнесу при цьому падає. Єдиний вихід з цієї ситуації – довіритися іншим лідерам і вибудувати управлінську вертикаль.
2. Невміння донести свою ідею
CEO повинен вміти чітко формулювати своє бачення і доносити його до всіх співробітників компанії. Засновники стартапів звикають до якоїсь «автономії» своїх ідей, і їм часто складно інтегрувати їх у картину, яка була б зрозуміла кожному. А в ідеалі кожен співробітник компанії повинен приходити на роботу і чітко усвідомлювати, що йому необхідно робити.
3. Брак стратегічного мислення
Керуючий директор повинен передбачати траєкторію, за якою рухається компанія, і адекватно оцінювати майбутні ризики. Засновники бізнесу часто занадто зациклені на своїй первісній ідеї, і це заважає їм передбачити загрози. Проте «нинішній світ занадто непередбачуваний», і вміння читати майбутнє відіграє вирішальну роль, пише Майкл Юсим.
4. Неправильна розстановка пріоритетів
CEO повинен проявляти турботу про співробітників і клієнтів, а також відчувати відповідальність за діяльність компанії перед іншими людьми. «У розробці стратегії та прийнятті рішень першими повинні йти спільні інтереси, останніми – особисті», – вважає Майкл Юсим. Багато засновників бізнесу, нехтуючи цим правилом, намагаються просто вичавити максимум зі свого «дітища».
5. Невміння управляти відносинами
Менеджер повинен вміти вибудовувати довгострокові особисті стосунки з людьми, з якими він працює, а також вміти стримувати свої почуття на робочому місці. Це є запорукою того, що кожен співробітник усвідомлює себе в певній мірі співвласником компанії і повірить у свої перспективи і зростання. Творцям бізнесу потрібно розуміти, що їм належить створювати ще і колектив.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...