Створіть свій банк досягнень

Багато людей розглядають втрату роботи, як іспит на зрілість, життєстійкість та витримку. Але ж, втрата роботи це ще і виняткова можливість переглянути своє життя і серйозно замислитись над тим, що Вас дійсно цікавить в житті.

Якщо підійти до цього складного питання з правильних позицій, то Ви знайдете спосіб для свого професійного зростання і визначите шляхи подальшої побудови кар’єри. Для цього потрібно створити свій банк досягнень. Що це таке?

Досягнення – це такі дії, які допомогли вирішити проблему або призвели до якогось конкретного результату. Це можна виразити наступною формулою:

ПОТРЕБА ОРГАНІЗАЦІЙ + ВАШІ ДІЇ = РЕЗУЛЬТАТ

Той, хто створить свій банк досягнень і буде використовувати його в пошуку роботи, швидше досягне успіхів, ніж той, хто цього не робить.

1. Підготуйте папку с файлами.

2. Складіть в неї наступні документи:

· паспорт;

· ідентифікаційний код;

· трудову книжку;

· дипломи про освіту;

· резюме.

3. Додайте нагороди; свідоцтва про закінчення курсів, які Ви отримали, коли ще навчалися в школі або коли працювали; сертифікати про підвищення кваліфікації, водійські права, якщо такі є.

4. Якщо є можливість, візьміть у попереднього роботодавця рекомендаційний лист та складіть самостійно супроводжувальний лист.

Рекомендаційний лист – це письмовий відгук тих, під чиїм керівництвом раніше Ви працювали і які достатньо добре Вас знають, щоб рекомендувати. Лист повинен бути стислим, змістовним, мати естетичний вигляд.

Супровідний лист – надає глибини Вашому резюме та дозволяє розкрити Вашу індивідуальність. Крім того, в ньому Ви більш докладно пояснюєте, чому Вашу кандидатуру необхідно розглянути.

5. Перерахуйте завдання, з якими Ви успішно справилися; проблеми, які Ви особисто вирішили.

6. Пригадайте ідеї, які вдалося реалізувати або те, що було створено особисто Вами. Пам’ятайте, що краще побачити, ніж почути, тому зробіть цей матеріал наочним. Краще, якщо свої розробки Ви помістите в окрему папку.

7. Не забудьте перерахувати особисті навички та свій кваліфікаційний рівень, які Ви проявили в цих досягненнях, наприклад:

· аналітичний тип мислення;

· вміння концентрувати увагу на дрібницях;

· стресостійкість;

· організаторські здібності;

· талант організації продаж;

· нахил до творчої роботи;

· комунікаційні навички та ін.

Головне, при складанні банку досягнень, врахувати наступне:

· пишіть чесно, що було зроблено Вами і якими були результати;

· будьте конкретні, лаконічні і точні, викладайте факти чітко;

· для пояснення вашої діяльності й успіхів по можливості використовуйте цифрові показники.

Створення банку досягнень допоможе Вам відчувати себе більш впевнено на співбесіді.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад