7 ознак готовності співробітника до підвищення

Хто з працівників заслуговує підвищення? Це непросте питання дуже часто виникає перед керівником. На думку експертів The Daily Muse, при визначенні кращого працівника слід звертати увагу на різні аспекти, включаючи його ставлення до професії, готовність працювати понаднормовий час і бажання допомогти колегам.
Крім того, не слід забувати, що кожне підвищення має бути стимулом не тільки для конкретного співробітника, а й для всіх членів колективу.
№ 1. Вони мають відмінні результати
Цифри не повинні бути головним критерієм для підвищення, але вони дуже важливі. Крім того, гарна статистика допоможе менеджеру переконати вище керівництво в необхідності кар'єрного зростання цього співробітника. Для фіксації досягнень можна використовувати таблицю, яка також покаже позитивну або негативну динаміку.
№ 2. Робочий день не закінчується рівно о 17:00
Зрозуміло, співробітники заради просування кар'єрними сходами не повинні щодня затримуватися на робочому місці, відмовлятися від обіду і перекуру. Однак при визначенні кращого члена колективу готовність працівника залишитися після роботи або прийти у вихідний є ключовим фактором. Звертайте увагу і на тих, хто самостійно пропонує свою допомогу працювати понаднормовий час.
№ 3. Вони не тільки скаржаться, але і пропонують рішення
Всі скаржаться - співробітники, менеджери і навіть, напевно, СЕО. Однак слід звертати увагу не на тих, хто ніколи не висловлює своє невдоволення, а на тих, хто після висловленого зауваження пропонує рішення проблеми.
№ 4. Вони хочуть ділитися своїми знаннями
Звертайте увагу на тих, хто пропонує допомогу новим працівникам або є наставниками. Готовність ділитися знаннями з колегами - відмінне підтвердження зацікавленості співробітника в успіху відділу, підрозділу і всієї компанії.
№ 5. Вони постійно вивчають щось нове
Дивіться, як ваші співробітники шукають нову інформацію. Чи хочуть вони підвищити свою кваліфікацію в тих областях, де не дуже сильні? Чи шукають нові знання зі своєї спеціальності або просто покладаються на старий досвід?
№ 6. Вони чекають оцінку своєї праці і не ображаються на критику
Не так багато співробітників отримують задоволення від критичного аналізу професійних якостей (як, наприклад, від щорічної атестації). Якщо у вас в компанії є люди, які хочуть чути оцінку своєї праці, при цьому не ображаючись на критику, зверніть на них увагу.
№ 7. Вони не приховують кар'єрних амбіцій
Досить часто співробітники ніби побіжно говорять про бажання отримати підвищення. Набагато рідше, коли вони запитують у керівника, що потрібно зробити для просування кар'єрними сходами. Звертайте увагу на тих, хто прагне до кар'єрного зростання і не приховує своїх професійних амбіцій.

www.vestifinsnce.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад