Як тримати все під контролем і не дати "сісти на шию".

Керівник - не долар, всім подобатися не зобов'язаний. Втім, тираном бути теж не слід, інакше не бачити вам цілісної команди. Насправді, бути лідером - це вміти зберігати правильний баланс. Читайте статтю, як тримати все під контролем і не дати «сісти на шию».
Микола Цехомський говорив: «Часто молоді керівники вважають, що сподобатися всім і бути nice guy - вже важливий елемент лідерства. Це, на жаль, ніколи не працює. Лідер повинен бути в багатьох речах жорстким, вміти приймати непопулярні рішення». Наскільки прав CEO Barclays?
Навіть якщо ви хочете бути гарним босом, ви все одно повинні бути твердим і рішучим у складних робочих ситуаціях, в тому числі і з неефективними співробітниками, пише Уїлл Яковіц, репортер Inc.magazine.
Як ви реагуєте, коли співробітник висуває невдалу пропозицію? Киваєте та намагаєтеся заспокоїти з ухильним: «Так, це гарна ідея. Ми повинні розглянути це»? Або чесно говорите: «Це не той напрямок, яким ми хочемо рухатися, але дякуємо за ваш внесок»?
«Бажання бути люб'язною людиною шкодитиме вам, змусить витрачати додаткові час і ресурси, а можливо, зіпсує вашу репутацію перед лояльними клієнтами та працьовитими співробітниками», - говорить Майкл Дженджик, засновник Reputation.com, компанії, що управляє репутацією індивідуальних і корпоративних клієнтів.
Керівники знаходяться під великим тиском, розриваючись між бажанням бути ефективними і «гарними». Багато піддаються цьому бажанню, тому що відчувають себе краще, коли подобаються оточуючим. «Мало хто хоче бути «поганими хлопцями, - пише Дженджик в Harvard Business Review. - Але від лідерів очікують також жорстких рішень в інтересах компанії або команди. Той, хто намагається бути занадто гарним, може виявитися неефективним, безвідповідальним і шкідливим для людей та організації».
Прагнення бути одночасно і гарним керівником, і тим, хто приймає правильні рішення, може «підставити» багатьох. Але є спосіб збалансувати ці бажання без зайвих втрат. Бути гарним вигідно тільки в тому випадку, якщо при цьому ви зберігаєте раціональний погляд на речі і здатність приймати складні рішення.
Погляньте на поради нижче від Дженджик і застосуйте їх, коли наступного разу зловите себе на бажанні ухилитися від прийняття рішення, зберігши репутацію «гарного хлопця». Не тримайте поганих співробітників
Якщо помилилися в найманні співробітника, не тримайте його. Якщо співробітник не підходить для посади, жодний коучинг не допоможе йому вирости в цій ролі. «Ви повинні бути рішучими і звільнити його відразу ж, - каже Дженджик. - Не піддавайтеся спокусі зачекати в надії на поліпшення ситуації. Це швидше ведмежа послуга - спостерігати за марними спробами того, хто ніяк не влучає в ціль».
Залишайтеся ввічливою людиною і висловлюйтесь ясно, але не будьте «гарним». Дійте, як хірург. «Відріжте» одним точним рухом. Допоможіть людині піти з «не її місця» і перейти кудись, де вона зможе досягти успіху. Оперативне вирішення проблем із співробітниками допомагає вашій корпоративній культурі і продуктивності - з часом ви будете залучати співробітників з аналогічною системою цінностей і переконань.
Ваша доброта шкодить лідерству і компанії в цілому.«Коли ви занадто м'які - до постачальників, які запізнюються з доставкою, колег, які не виконують свою роботу, клієнтів, які відмовляються платити - ви дозволяєте використовувати вас і ваш бізнес. Якщо ви робите невеликі поблажки тут і там, і дозволяєте людям безкарно порушувати правила, ви культивуєте неповагу до себе.
Просто уявіть реакцію ваших найталановитіших, результативних і мотивованих співробітників, коли вони бачать, як нічим не видатним співробітникам пробачаються їхні помилки. Люди зляться і обурюються, падає моральний дух.
«Вам не потрібно бути суворим і жорстоким, щоб вас поважали, але ви повинні дотримуватися у своїй організації певних стандартів, і бути твердими з людьми, коли мова йде про відповідність вимогам. Коли необхідні рішучі дії, наявність встановлених правил допоможе вам. Більше ніяких відстрочок, заперечень, суперечок», - говорить Дженджик. Знайдіть час для самоаналізу
Якщо у вас є звичка бути занадто гарним із співробітниками, швидше за все, ви теж дозволяєте собі халтурити. Самоаналіз - потужний інструмент лідерства, але ми часто забуваємо його використовувати.
Коли ви питаєте себе, яка поведінка тягне вас і вашу команду назад, ви можете виправити ваш управлінський стиль на краще. Коли ви надаєте співробітникам можливість сказати безсторонню правду без страху за наслідки, ви отримуєте цінні перспективи і робите гігантський крок вперед у своєму становленні як лідера.

www.e-xecutive.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад