5 обов'язків, які гендиректор не повинен передавати іншим

Уміння делегуватися свої повноваження є основою успішної роботи гендиректора. Проте, у вашому бізнесі є певні області, які повинні завжди залишатися під вашим чуйним контролем. Я розповім про п'ять з них.
Сьогодні багато говорять про передачу повноважень своїм підлеглим, тому багато власників бізнесу, або директорів, можуть почати думати, що їхня робота і полягає саме в їх делегування. Можливо, так воно і є, якщо ви Ларрі Еллісон, або Джефф Іммельт, але для іншої частини нас смертних робота гендиректора позбавлена ​​гламуру, і вимагає щоденної оперативної участі.
У міру зростання вашого бізнесу, ви будете наймати чудових людей, і повинні довіряти їм якомога більше своїх справ, якщо ви в них упевнені. Але існують деякі речі, які, як я вважаю, ви не можете доручити іншим, поки ваш бізнес не перетворився на мегаконцерн:
1. Якість
Ви хочете обідати в ресторані, власник якого ніколи в ньому не їсть? Ви можете довіряти Стіву Балмеру, якщо б він не користувався своїм Mac? Якість вашого бізнесу, вашої продукції і сервісу має перевірятися вами не просто регулярно, а кожного дня. Ви також повинні робити це особисто, а не тільки через доповіді або звіти. Я знаю, що великі керівники роблять саме так. Ні в кого не буде кращих очей, вух, та інтуїції щодо того, що значить якість для компанії, ніж у засновника, власника або генерального директора.
2. Інновації
Нещодавно я розмовляв з консультантом з інновацій про те, чи можна делегувати його повноваження. Вона розповіла мені, що її компанія дуже багато працює над тим, щоб переконатися, що інновації відбуваються регулярно й ефективно. Її організація може направляти інші компанії до нових ідей. Проте, генеральний директор компанії повинен встановити мету, напрямок і вибрати в які інновації компанія буде інвестувати свої гроші.
3. Фінансове здоров'я
Фінансові директори та контролери можуть надати вам величезну допомогу в розумінні вашого фінансового стану. Якщо у вас невеликий бізнес, тоді у вас повинен бути бухгалтер. Звичайно, це правильне рішення, довірити бухоблік та звіти кваліфікованим фахівцям. Але не варто довіряти їм прийняття будь-яких фінансових рішень. Ви і лише ви несете відповідальність за фінансовий добробут вашої організації. Все, що стосується даних і рішень не може бути делеговане.
4. Бренд месседжінг
Якщо ви наймаєте нового маркетолога, або агентство, я можу гарантувати, що вам скажуть, що до цього ви все робили неправильно. Ваш веб-сайт, логотип, виставковий стенд... тобто кожне ваше рішення було чи є неправильним. Звичайно, це корисно отримувати нові ідеї, але те, на чому стоїть ваш бізнес, має йти від вас, а не бути передано іншому. Процес ребрендингу буде давати вам варіанти, але ви вибір робите ви самі.
5. Найм
Раніше я працював генеральним директором компанії, яка менше ніж за 4 роки найняла 6,5 тис. людей в 18 країнах. Я не приймав всі рішення з найму, але я проводив співбесіду всіх фінальних кандидатів для своєї команди, а також їхніх безпосередніх підлеглих. За допомогою найму ви визначаєте успіх своєї компанії, а також її культуру. Ви повинні брати в цьому участь, бо ставки занадто великі.
Вашим найважливішим ресурсом є ваш власне час, тому, делегування повноважень може вам допомогти присвятити його більш важливим справам. Просто переконайтеся, що ви уважно ставитеся до цього процесу.

www.hr-portal.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад