10 причин, через які роботодавець ігнорує ваше резюме

Шукачі припускаються одних і тих самих помилок, влаштовуючись на роботу. Особливо це стосується складання резюме. Для людей креативних професій, наприклад, маркетологів, такі помилки подібні до смерті, оскільки ставлять під сумнів їх розумову здатність і те, що вони обрали для себе правильний напрямок. Нижче ми перерахували десять помилок, яких в жодному разі не можна припускатися у вашому резюме, якщо ви хочете отримати роботу.
Електронна пошта на Hotmail або Rambler
Сучасний фахівець повинен вміти заглядати в майбутнє, а не жити в минулому. І оскільки ви влаштовуєтеся на роботу не в 1999 році, вам би варто було вже оновити свою електронну пошту, скажімо, на Gmail. Взагалі чудово, якщо ваш e-mail знаходиться на персональному домені, який асоціюється з вашим ім'ям або прізвищем. Це дає зрозуміти, що ви дещо знаєте про технології і про те, як їх використовувати.
Вас неможливо знайти в Google
Зрозуміло, вам не обов'язково бути настільки ж популярними, як Володимир Кличко або Віталій Козловський, але в інтернеті про вас має бути якась інформація - LinkedIn-профіль, контент, який ви створили, ваша персональна веб-сторінка, Twitter-аккаунт тощо. І все це HR хоче знайти в Google за вашим ім’ям.
Ваш останній твіт датований 2011 роком
Ви не повинні мати тисячі фоловерів, хоча це був би хороший бонус. Але ось що ви дійсно повинні - так це регулярно брати участь в діалогах, ділитися з людьми контентом і «бути присутнім». Парочки твітів на тиждень достатньо, але якщо їх не більше двох за цілий місяць - це неприйнятно. Краще, щоб у вас був один аккаунт, але ви активно ним користувалися, ніж безліч акаунтів у всіх соцмережах, жоден з яких ви не використовуєте ефективно.
Ваші фотографії на Facebook - екскурс в пубертатний період
Пити пиво з двох банок відразу круто, коли вам 16 - всі цим грішили, а деякі грішать досі. Але навіть якщо ви молоді в душі, цього не повинно бути видно по вашому профілю в Facebook. Ніяких танців на барній стійці і оголених сідниць в жодному з ваших акаунтів бути не повинно, якщо ви, звичайно, не влаштовуєся в Comedy Club.
На фото в LinkedIn ви поставили селфі
LinkedIn позиціонується як професійна соцмережа, і те, що на фотографії свого профілю ви повинні виглядати професійно - само собою зрозуміло. Якщо ви манекенниця або актор, щоб отримати роботу, вам потрібно гламурне фото в стилі Енні Лейбовіц, але у всіх інших випадках це несерйозно. На фотографії в LinkedIn ви повинні дивитися прямо в камеру, ваше обличчя має бути видно цілком (ніяких емо-стилів, затемнених рамок або крутих Instagram-фільтрів - це все не для LinkedIn), а розмір фотографії повинен відповідати параметрам рамки.
Єдині цифри у вашому резюме - номер телефону
Маркетинг перестав бути декоративно-прикладним мистецтвом - ви повинні бути лаконічними і ефективними, щоб домогтися успіху. Тому якщо у вашому резюме немає єдиної метрики, яка символізує ваше відповідність, навряд чи ви станете хорошим членом маркетингової команди.
Ви спілкуєтеся виключно на діловому сленгу
Розкажіть роботодавцю, чим ви займаєтеся і чого досягли, нормальною людською мовою – намагайтеся обмежити кількість бізнес-жаргонізмів у вашій мові. Нікому не цікаво читати про ваші «ключові відповідальності, що впливають на основну стратегію організації». Розкажіть, які проекти у вас були, що ви продали і які нагороди отримали - ну і як це все відбилося на компанії, в якій ви працювали. Наявність портфоліо обов'язкова.
Ви нічого не пишете відколи закінчили університет
Ваші статті не повинні бути роздруківками курсових робіт. У мережі є нескінченна кількість каналів, на яких ви можете публікувати те, що пишете. Це може бути ваш аккаунт в «Живому журналі», особистий блог або якийсь онлайн-щоденник - що завгодно, аби на текстах не стояв підпис вашого професора з університету. У нашій галузі потрібні люди, які самостійно виробляють контент часто й ефективно.
Ви намагаєтеся влаштуватися на всі відкриті вакансії в одній компанії
Бути налаштованим отримати роботу - це добре, бути в розпачі - це погано. Краще інвестуйте свій час у те, щоб відправити ідеальне резюме на ту позицію, яку ви дійсно хочете зайняти, а не розсилайте запити по всіх вакансіях, які тільки зможете знайти. Не впевнені, яка позиція краще вам підходить? Вишліть листа з проханням уточнити опис вакансій HR-менеджеру до того, як надсилати йому резюме. Такий підхід допоможе вам підібрати кращу пропозицію під ваші інтереси та досвід.
Ви забули натиснути Ctrl + F
Граматичні і смислові помилки в резюме неприпустимі - це знають всі. Але дивно, як багато ми, HR-фахівці, отримуємо супроводних листів, в яких неправильно вказано наше ім'я або навіть компанія. Зрозуміло, важко, та й не завжди доцільно, писати щоразу нового супровідного листа, але змінити хоча б імена і компанію адже нескладно.
Завжди перевіряйте ще текст на відповідність і переконайтеся, що все - ім'я менеджера, назва компанії, назва позиції, на яку ви претендуєте, та інше - в ньому написано правильно. І не забудьте ще раз все перевірити на граматичні помилки.

www.ain.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад