Як працювати в колективі

У сучасному суспільстві існує певний стереотип, що жінка повинна працювати незалежно від того, є у неї сім'я, чи ні. Крім цього, більшість психологів сходяться на думці, що жінка, яка не реалізується в професійному плані, частіше схильна впадати в депресію. Під час вагітності, коли вона змушена на час залишити роботу, у неї з'являється страх втратити кваліфікацію і в майбутньому перестати бути затребуваною як фахівець. Більш того, стрес виникає через нестачу уваги і спілкування, якого в надлишку було під час роботи. Можна зробити висновок, що для сучасних представниць прекрасної статі кар'єра і робота займають одне з головних місць в житті.
Щасливою і процвітаючою в кар'єрі жінку роблять багато факторів. Не останню роль для цього відіграє і те, наскільки дружний робочий колектив, адекватний начальник і яка корпоративна культура прийнята в офісі. Слід зазначити, що дружна атмосфера на робочому місці сприяє більшій продуктивності співробітників. Багато з них прагнуть побудувати успішну кар'єру - отримати статус начальника і управляти колективом. Однак, не все так просто в цьому плані, тому що робочий колектив буває не завжди сприятливим, через що з'являються певні перешкоди при досягненні мети.
Успішна робота в колективі з подальшим просування службовими сходами передбачає дотримання деяких правил. Слід завжди вчасно виконувати свої службові обов'язки, щоб уникати конфліктів з шефом, тим самим демонструючи йому свою працездатність. Надалі це збільшить шанси на отримання підвищення. Рекомендується спокійно сприймати конструктивну критику, як від начальника, так і від колег. Однак це стосується тільки робочих моментів, а зловтішні нападки з приводу зовнішнього вигляду або способу життя необхідно пропускати повз вуха.
Прагнучи побудувати кар'єру не варто стрибати вище голови, вимотуючи себе морально і фізично. Особливо негативно позначається на здоров'ї тривалі затримки на рутинній роботі через аврали. Коли є така можливість, то краще звернутися за допомогою до колег або начальника, спокійно і зрозуміло пояснивши їм ситуацію, що склалася. Робота кожного співробітника в деякій мірі є роботою всього колективу. Домогтися успішності при виконанні завдань можна за допомогою самоосвіти та підвищення рівня кваліфікації. Широкий кругозір є одним з ключових моментів при освоєнні суміжній професії або новій посаді. Рекомендується займатися вивченням іноземних мов та нових програм.
Психологи рекомендують бути більш уважними до свого начальника - проявляти дружелюбність, такт і товариськість, але в той же час дотримуватися субординації. Необхідно надавати йому допомогу в роботі, ненав'язливо розповідати про нові ідеї і можливості для фірми. Можна акуратно підказувати вірне рішення для виниклої проблеми в новому проекті. У тому випадку, якщо шеф вирішити перекласти на настільки старанного співробітника частину своїх обов'язків, щоб уникнути конфлікту, слід постаратися знайти компромісне рішення. Важливо завжди вміти відстоювати свої права і позиції. В колективі цінують людей, на яких можна покластися, тому не варто підводити співробітників, і якщо не вдається вчасно закінчити проект - краще прямо розповісти про це і попросити про допомогу. Загалом, варто брати активну участь в житті співробітників на роботі - відвідувати корпоративні заходи і не відриватися від колективу.

www.dobrenok.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад