Молодь активно шукає роботу

Сьогодні на ринку праці найактивніші шукачі - молоді фахівці. Незважаючи на те, що працевлаштуватися стає все складніше, молоді зараз знайти роботу набагато простіше, ніж шукачам "за 40". Роботодавці відгукуються про таких фахівцях як про більш перспективних співробітників. Про те, як компанії залучають молодь і які сфери вибирають студенти, дізнавався UBR.ua.
З початком навчального року студенти приступили не тільки до навчання, а й почали активно шукати роботу, адже прожити на одну стипендію в нинішніх умовах стає складніше.
За даними дослідження кадрового порталу rabota.ua, друга половина 2014 ознаменувалася в цілому позитивною динамікою вакансій для студентів та молоді.
"Причому роботу можна знайти і на повний день, і на неповний, і за гнучким графіком з погодинною оплатою. Роботодавці, залучаючи учнів, готові підлаштовуватися під їхні графіки. Крім того, у багатьох вакансіях анонсується вхідне навчання і можливість розвитку та кар'єрного зростання", - зазначають аналітики кадрового порталу.
Якщо говорити про ситуацію в регіонах, то перше місце за кількістю як вакансій, так і резюме, займає Київ. І це одне з небагатьох міст, де кількість вакансій перевищує кількість резюме. Аналогічна ситуація тільки в Одесі та Криму.
За словами контент-експерта кадрового порталу rabota.ua Тетяни Пашки, роботодавці відгукуються про молодь як про більш перспективних фахівців, які мають оригінальне бачення, здатні пропонувати нешаблонні рішення і вирішувати завдання, які фахівцям з досвідом здаються нездійсненними.
Які сфери воліють
Лідером за резюме молодих фахівців є сфери шоу-бізнесу та гостинності (готелі, ресторани кафе). Далі молодь обирає сфери туризму, спорту-оздоровлення та дизайну. Популярний старт кар'єри в сфері торгівлі, медіа, реклами та ІТ. Дивно, але молодь активно прагне в юридичну сферу. Хоча, враховуючи кількість вишів, сумлінно випускають юристів, дивуватися, загалом, нема чому.
Аналітики порталу підкреслили, що роботодавцям, які сподіваються залучити молодь, наприклад, у виробничу сферу або агробізнес, доведеться неабияк попрацювати, оскільки юні фахівці готові докласти свої зусилля в більш "легковажних" сферах бізнесу. Тим же, хто готовий залучити до своїх лав креативну молодь, пощастило набагато більше.
Критерії вибору компанії
Що стосується зарплат, за результатами дослідження Центру "Розвиток КСВ", молоді люди на першому місці роботи розраховують на 3000-5000 гривень, крім ІТ-спеціальностей та студентів зі Львова. А на вибір компанії впливають відгуки її працівників про умови роботи (45,9%), місце компанії в рейтингах роботодавців (38,2%) і реалізація компанією проектів для студентів (35%).
"Виключенням є лише студенти ІТ-спеціальностей - там чекають більшої заробітної плати, а також студенти зі Львова. Вони готові працювати і за дві-три тисячі гривень на місяць", - говорить координатор Лабораторії "Бізнес та університети" Ольга Янковська.
З нематеріальних критеріїв вибору студенти орієнтуються, насамперед, на можливість зробити кар'єру (89%), оформлення по законодавству (88%), можливості для навчання і розвитку (85%), наявність соціального пакета (70%) і гнучкий графік роботи (44 %).

www.ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад