Профіль у соцмережах - обличчя шукача
Профіль у мережі може розповісти про людину досить багато. Тому шукачеві треба дуже уважно ставитися до його змісту, щоб не розполохати потенційних роботодавців. Про це розповіли представники українських роботодавців.
Рекрутери сходяться в думці, що варто уникати розміщення на своїй сторінці в соцмережі інформації, що може бути сприйнята неоднозначно. "Шукачеві в профіль не варто виносити інформацію, що може бути сприйнята неадекватно. Це стосується неоднозначних висловлень, фотографій, відео", - зазначає начальник відділу підбору та навчання персоналу МТС-Україна Галина Рашевська.
Не потрібно виносити в профіль інформацію, що може бути розцінена подвійно та характеризувати людину як співробітника і як особистість не з кращого боку. І в жодному разі не варто викладати негативну інформацію про роботодавця, радить фахівець з пошуку та підбору персоналу групи компаній ЛІГА Олена Волохонська.
Створений профіль формує певне враження, і таким чином впливає на думку фахівця з підбору персоналу. Багато чого може розповісти також e-mail або нікнейм шукача. Тому при пошуці роботи бажано використовувати спеціально створену поштову скриньку з більш офіційною назвою, наприклад, використовуючи своє ім'я та прізвище. "Неоднозначно розцінюються та не справляють приємного враження варіанти типу kotenok88, lonely_angel, bigboss і т.п.". - коментує керівник відділу підбору й адаптації персоналу ProCredit Bank Світлана Артим.
У той же час, за її словами, справляє позитивне враження профіль, у якому докладно заповнена інформація про інтереси людини, її освіту та досвід роботи. "Якщо при цьому вона є фахівцем у вузькій сфері, то цілком можливо, що для роботодавця соціальна мережа - єдина можливість знайти її та запропонувати роботу", - зазначає фахівець з кадрів.
Можна також створити своє повне резюме, вступити в спеціальні групи інтересів, брати участь у професійних дискусіях, рекомендує Світлана Артим. Також соцмережі можна використовувати, щоб показати товар обличчям. Так, якщо посада шукача припускає написання статей, то розміщення в профілі інформації про свою роботу, публікації дозволить потенційному роботодавцеві одержати інформацію про професійний рівень кандидата, зауважує Волохонська.
Галина Рашевська підкреслює, що крім особистої інформації (щодо освіти, досвіду роботи, участі в професійних співтовариствах), користувачі можуть зазначати посилання на свої блоги, а також на професійні групи, учасником яких він є.
"Якщо людина складається в професійних групах або сам веде таку, пише блог за фахом та ін. - це завжди плюс. Коли ми шукали маркетолога через LinkedIn, вже на першому етапі оцінки побачили досить високий рівень кваліфікації кандидата. Людина вела тематичний блог з напрямку, у якому ми шукали фахівця. Було видно, що людина професійна та добре розбирається в маркетингу", - ділиться досвідом кадровик.
Джерело: http://www.liga.net/.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6413
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26818 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...