5 кроків до роботи мрії

Сьогодні люди все частіше хочуть змінити не тільки роботу, а й вид діяльності. Вчорашні банкіри придивляються до маркетингу, а продажники - до програмування. Для тих, хто не знає, з чого почати, найзнаменитіший рекрутер пострадянського простору Альона Владимирська поділилася зі своїми передплатниками в Facebook Лайфхак під назвою «Три смужки». «Ця методика виглядає навіть не як методика, а як бо знай що. У ній немає жодного наукового слова, жодної формули і навіть графіка. Будь-який кар'єрний коуч і будь-який викладач закидає мене тухлими помідорами. Фішка в тому, що це працює», - пообіцяла вона.
А починається все з теста. «Беремо аркуш паперу. Розділяємо його на три стовпчики.
Крок 1: визначити свої переваги
У стовпчик пишемо всі свої професійні навички та вміння. Причому, пишемо не просто купою, як це робиться в резюме, а теж ділимо на три «підрозділи»:
необхідні в тій роботі, куди хочу
істотні
«вишеньки на торті» - це додаткові навички, що безпосередньо не впливають на вашу вартість, але які можуть дати додаткову перевагу. Наприклад, знання французької як другої мови
Крок 2: визначити необхідні навички для нової роботи
Беремо ту посаду, до якої хочемо дотягнуться, наприклад, директор з маркетингу місцевого Google. Знаходимо резюме 5-10 осіб, хто був і є директором з маркетингу в компанії. Аналізуємо їх резюме. Виписуємо їхні скілзи в трьох розділах: необхідні, суттєві і «вишеньки на торті». Саме узагальнений портрет не менше 10 резюме таких керівників, а не кожного. Така собі мінімальна big data.
А якщо у місцевого офісу Google взагалі за весь час не було 10 директорів з маркетингу, чи можна аналізувати менший обсяг резюме? Не можна! У цьому випадку потрібно знаходити близькі компанії зі схожими вимогами до директора з маркетингу. У разі Google це буде не «Яндекс».
Крок 3: визначити, чому потрібно навчитися
Ви порівнюєте свої навички, вміння та навички та вміння тих, до кого прагнете, а в результаті передплачуєте те, чому ви повинні найближчим часом навчитися. Причому, в тій самій послідовності: необхідні, бажані і «вишеньки на торті».
Крок 4: поправка на вітер
Здавалося б, кар'єрний план ясний. Іди і виконуй. Але не все так просто. Справа в тому, що ми вивчали минуле. Минулих директорів з маркетингу. А компанії йдуть вперед. І, змінюючись, висувають до кандидатів зовсім нові вимоги.
І тут виникає четверта «чорна смужка передбачення невизначеності». Виходячи з типу і галузі компанії, ви повинні визначити, який тип навичок компанія захоче через 3-5-7-10 років (залежно від вашого поточного положення), коли ви зможете претендувати на ту посаду. Як не дивно, при аналізі самої компанії і резюме існуючих директорів з маркетингу це стає досить прозорим.
Крок 5: переосмислити і діяти
У результаті, якщо все зробити правильно, до потрібної точки ви прийдете ідеально прокачаним для компанії кандидатом. Якщо дійдете. А це окрема пісня. Більшість кандидатів, починаючи цей шлях, раптом через півроку-рік усвідомлюють, що хочуть зовсім іншого. Причому, чим краще вони розуміють, як йти до тієї точки, яку намітили на старті шляху, і чим ближче до неї підходять, тим виразніше розуміють, що їм потрібно зовсім інше: інша компанія, інший тип діяльності, інші цінності.
В результаті тесту на три смужки і в результаті складної і часом лютої роботи з ним ви з високою ймовірність будете кар'єрно щасливі. Але прийдете зовсім не туди, куди йшли».

http://ain.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад