Дозвольте співробітникам займатися особистими справами на роботі
Дослідження показують, що власники бізнесу практично не звертають уваги на співробітників, які займаються своїми справами на роботі. І ось чому такий підхід є правильним.
Ви платите своїм співробітникам, очевидно, за роботу. Звичайно, ви розумієте, що вони дуже зайняті за межами офісу, так само, як і ви, і з усіх сил намагаються, щоб виконати всі доручення, відповісти на всі отримані повідомлення, з'їздити в банк, а також відвідати заходи, в яких беруть участь їхні діти.
Але якщо ви помічаєте, що хтось з членів вашої команди займається особистими справами протягом робочого дня, вас все ще це дратує, чи не так?
«Неправильно», стверджує пост на Knowledge @ Wharton Today. Він також рекомендує власникам бізнесу та менеджерам переглянути своє ставлення до подібних ситуацій. Чому? По-перше, у відповідності з останніми дослідженнями, ви будете перебувати в більш хорошій компанії. Пост пояснює:
«Завдяки вивченню тисячі працівників і роботодавців з США, Великобританії, Німеччини, Франції та Ірландії вдалося виявити, що багато керівників уже більш лояльно ставляться до того, як співробітники розподіляють і використовують свій робочий час. Згідно з нещодавнім дослідженням, начальство знає, що багато хто залишається позаурочно, щоб закінчити свою роботу».
Розумні боси, іншими словами, починають розуміти, що робота - це те, що ви робите, а не місце або набір годин. «У доінтернетівську епоху в умовах виробничої економіки фізична присутність мала значення», пояснює професор Стюарт Фрідман. «Система організації робочої діяльності була створена навколо ідеї часу в якості найважливішої метрики», говорить він. Але сьогодні час відіграє іншу роль.
Якщо ви працюєте в роздрібному бізнесі, де фізична присутність є ключовою, то очевидно, що співробітник повинен бути доступним протягом усього робочого дня. Але якщо ви займаєтеся інформаційним бізнесом, де продуктивність вимірюється якістю розуму, а не кількістю докладених зусиль або особистих контактів, то нічого страшного не відбудеться, якщо ваші працівники вислизнуть в банк всередині дня.
Блог «The Chief Happiness Officer»пояснює, що ідея продуктивності в якості прямої функції часу є пережитком індустріальної епохи, коли чим довше ви стояли на виробничій лінії, тим більше продукції ви виробляли. В даний час в умовах інформаційної економіки більш цінним є натхнення, тому, тут вже застосовуються нові правила продуктивності. Вони диктують, що більше годин не дорівнює більше результатів, а внесок змінюється з часом (і це нормально). Що ж стосується продуктивності, то вона залежить безпосередньо від щастя співробітників.
Якщо співробітники зможуть вільно управляти своїм робочим графіком, то продуктивність їхньої праці зросте в десятки разів. «Досить важко бути присутнім психологічно, якщо ваші думки зайняті потребами інших аспектів вашого життя», говорить Фрідман. «Якщо вам потрібен час для вирішення своїх особистих питань, то роботодавець буде йти вам на зустріч до того моменту, доки ви будете в змозі досягати результатів, які мають цінність для компанії».
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...