Як стати душею колективу і які у цього є наслідки
Дружний колектив - це плюс в роботі будь-якої компанії. Коли вас зі співробітниками об'єднує не тільки кабінет і робочі завдання, а й єдність думок і поглядів - це одна з сильних мотивацій до плідної та ефективної роботи.
І в таких компаніях завжди є що скріплюють ланки - люди, які з усіма легко сходяться і підтримують теплі відносини. Як стати цією ланкою і які нюанси варто знати того, хто планує стати душею колективу?
1. Будьте природні
Дуже важливо розуміти, що змусити кого-то вас полюбити точно не вдасться. Тому врахуйте, що немає ніяких спеціальних прийомів або практик, які допомогли б вам завоювати популярність серед колег. Головне правило - природність. Якщо ви і без того досить товариська людина і вмієте знаходити спільну мову з різними людьми, ви легко увіллєтеся в колектив і станете його невід'ємною частиною.
2. Забудьте про нав'язливості
Не шукайте дружби там, де вона не народилася спонтанно. Не потрібно пропонувати своє спілкування всім і кожному, заповнювати собою весь простір і час. Так ви ризикуєте перестаратися і отримати славу занудного і нецікавого людини, який всім заважає працювати. Якщо ви бачите, що з вами неохоче йдуть на контакт, тримайте дистанцію.
3. Не бійтеся проявляти турботу
Відразу розмежуємо поняття турботи і нав'язливості. Одна справа, коли ви нескінченно втручаєтеся в чужі справи, задаєте нетактовні питання, присвячуєте всіх в своє особисте життя. І зовсім інше, коли ви проявляєте елементарну людяність в стосунках з колегами. Наприклад, у сусіда по кабінету день народження. Чому б не подарувати йому невеликий презент - шоколадку або пачку печива в знак дружби і поваги. Те ж стосується професійних свят. Людям приємно відчувати увагу, якщо воно доречно і не зачіпає їх почуттів.
4. Проявляйте ініціативу
Завжди вітайтеся з колегами, бажайте їм гарного дня. Зустрівшись на кухні за кавою, дізнайтеся у них останні новини, поділіться гарним настроєм. Ви навіть можете ввести традицію - проводити ранкову зарядку для тих, хто готовий розім'ятися з ранку під веселу музику. 5 хвилин вправ, і ви подаруєте всім масу позитиву на весь день.
Також можна організувати у вільний від роботи час посиденьки з співробітниками. Запросіть колег в кіно або пограти в настільні ігри. Так ви зможете краще пізнати тих, з ким працюєте і заодно проявити себе.
Про наслідки
Майте на увазі, що ставши душею колективу, ви ризикуєте в принципі покинути його межі. Чому? Якщо ви займаєте надто багато часу в житті колег, часто відволікаєтеся самі і відволікає інших від роботи за веселими жартами і розмовами, рано чи пізно продуктивність почне падати. А кому потрібні співробітники, які вносять в робочий процес зайве веселощі і розосереджуються робочу обстановку?
Тому використовуйте для спілкування перерви і час після роботи. Не забирайте у своїх колег можливість спокійно і послідовно справлятися зі своїми завданнями, якщо ви дорожите власним робочим місцем.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...