22 способи навчитися впливати на будь-яку людину
- Виберіть правильну "жертву". Як правило ті, хто намагаються бути з вами занадто ввічливими або намагаються догодити, самі хочуть отримувати від вас щось. Такі люди не підходять. Щоб досягти своєї мети, краще вибирати того, хто відкритий до співпраці.
- Вишиковуйте відносини. Швидше за все, для того, щоб укласти вигідну угоду, вам доведеться спочатку налагодити дружні відносини з потенційними партнерами і познайомитися з ними ближче.
- Використовуйте різні тактики. У бізнесі теж потрібно вміти підтримувати щось на зразок атмосфери таємничості і не розкривати всі карти відразу.
- Рекламуйте себе. Зайва скромність ще нікому не йшла на користь. Обов'язково розкажіть потенційним бізнес-партнерам про свої успішні проекти і досягнення. Покажіть, чого ви стоїте.
- Покажіть свої сильні сторони. У цьому аспекті, перш за все, потрібно визначити яких якостей або послуг не вистачає іншій стороні угоди, і запропонуйте їм це. Наприклад, ваша компанія добре розбирається в питаннях маркетингу, а партнерам якраз потрібна експертиза в цьому напрямку. Запропонуйте свою допомогу.
- Не кажіть все прямо. Якщо ваша мета - зробити висновок співпрацю з тією чи іншою компанією або отримати вигідне замовлення, можливо, краще не говорити про це прямо, а ненав'язливо підштовхнути протилежну сторону до думки про те, що вона може звернутися до вас.
- Грайте за правилами. На перших порах, виконуйте всі вимоги, які пред'являє до вас замовник. Так ви доведіть свій професіоналізм і зможете розташувати до себе.
- Чи не переставайте дивувати. Постійно висувайте нові ідеї і будьте непередбачуваними.
- Використовуйте силу слів. Говоріть максимально переконливо і намагайтеся використовувати якомога більше аргументів.
- Приділяйте увагу деталям. Особливо, це стосується поведінки. Намагайтеся показати, що ви виконуєте будь-яку роботу без особливих зусиль.
- Вишиковуйте правильні асоціації. Щоб залучити потенційну аудиторію, намагайтеся спілкуватися з нею на позитивній ноті і вибудовувати позитивні асоціації, наприклад, з власним брендом.
- Проявляйте слабкість. Навіть там, де ви відчуває за собою силу, намагайтеся показати замовнику або клієнту, що в це угоді головний саме він.
- Поставте замовника на чільне місце. Цим ви дасте йому зрозуміти, що співпраця дуже важлива для вашої компанії.
- Проявіть себе. Якщо ви відчуваєте, що ваша мета починає віддалятися, а перспективи стають туманними, проявіть ініціативу, займіть активну позицію в переговорах.
- По гарячих слідах. Якщо у вас вже є успішний досвід роботи з даним клієнтом, постарайтеся зрозуміти, які елементи вашої співпраці запам'яталися йому найбільше. У новому проекті намагайтеся використовувати ті ж тактики.
- Будьте максимально прозорі. Працюючи спільно з ким-то, не допускайте виникнення табу. Те, чим ви займаєтеся і які результати отримуєте, має бути максимально чітко донесено замовнику.
- Не забувайте про моральність. У бізнесі їй теж є місце. Підкріплюйте свою цілеспрямованість особистими якостями і постарайтеся переконати співрозмовника, що вам можна довіряти.
- Не перестарайтеся. Не варто бути дуже ввічливими і послужливими. Це не зіграє вам на користь, а тільки погіршить ситуацію, змусивши партнера думати, що ви ведете себе нещиро.
- Не забувайте про свободу. Працюючи з клієнтом багато років, намагайтеся не бути нав'язливими. Дайте йому можливість самому вибирати.
- Не забувайте про зовнішню складову. Ви повинні не тільки говорити і діяти як професіонал своєї справ, але і виглядати відповідне. Іншими словами, не забувайте про зовнішній вигляд.
- Не забувайте про свої інтереси. Коли угода вже у вас в кишені, обов'язково окресліть замовнику власні інтереси і цілі спільної роботи.
- Тримайте марку. Навіть отримавши вигідне замовлення, продовжуйте працювати на власний імідж і репутацію.
http://ubr.ua
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новини02.27.2017
Роздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6399
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 35000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...