Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
01.05.2014
Менеджер внешнеэкономической деятельности, бухгалтер
5 000 грн.

Контактна особа: Чернина Ольга Владимировна
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи
2009 - 2011 - главный специалист Управления внешнеэкономической деятельности Государственного комитета Украины по вопросам регуляторной политики и предпринимательства
2012 - Начальник отдела международных связей ООО "Национальная сорочинская ярмарка"
2012-2013 - заместитель Председателя Украинского фонда поддержки предпринимательства (внешнеэкономическая деятельность, экспортная поддержка, привлечение инвестиций)
Професійні навики
•Інкотермс 2010
• 1С 8.2 , бухгалтерський облік
• Робота у сфері зовнішньоекономічної діяльності, знання законодавчої бази зовнішньоекономічної діяльності, знання митного законодавства, митне оформлення експортних/імпортних операцій
- Підготовка, підписання та ведення зовнішньоекономічних контрактів;
- Координація поставок. Відстеження місцезнаходження вантажів та їх статус прибуття в пункти призначення;
- Здійснення контролю фінансових операцій (взаєморозрахунки із зарубіжними партнерами);
- Ведення звітності та облік документообігу ЗЕД;
- Робота з митними кодами і тарифами по УКТЗЕД
- Підготовка пакету документів для митного оформлення вантажів;
- Робота з сертифікаційними та митними органами
• 1С 8.2 , бухгалтерський облік
• облік необоротних активів та запасів
• операції з готівкою і безготівковими коштами підприємства в програмі 1С 8.2
• нарахування заробітної плати в системі 1С : Бухгалтерія 8
• складання бухгалтерських проводок і відображення всіх господарських операцій підприємства в системі 1С : Бухгалтерія 8 для України ;
• ведення бухгалтерського і податкового обліку;
• складання всіх видів звітності та надання її до відповідних органів;
• формування і здавання електронних звітів до державних органів;
• контроль фінансового стану компаній.
• Досвід роботи з бізнесом, значний досвід роботи в Європейській мережі підприємств: складання та розміщення профілів бізнес пропозицій / запитів , технологічних пропозицій / запитів , сприяння в пошуку бізнес- партнера за кордоном , сприяння в організації та проведенні переговорів з бізнес- партнерами , організація та проведення бізнес-форумів, виставок.
• Переклад економічної та фінансової офіційної, програмної документації з англійської мови на українську і навпаки, у тому числі електронних презентацій та проектів документів, звітів та навчальних матеріалів
• Переклад українських політичних і управлінських документів з української на англійську мову, переклад нормативних документів держав-членів ЄС, США на українську мову
• Переклад інших відповідних документів, таких як листування (листи, електронні повідомлення і т.ін.) з української на англійську мову і навпаки
• Усний переклад зустрічей і засідань
• Вільне володіння англійською мовою
• Знання місцевого та європейського бізнес-середовища і ринку консалтингових послуг
• Знання ринку ділових консультаційних послуг
• Досвід роботи в сфері донорського фінансування, знання донорських організацій та національних регіональних агентств розвитку, торгово- промислових палат та інших організацій, які надають підтримку малим і середнім підприємствам.
• Значний досвід роботи за проектами міжнародної технічної допомоги: складання проектів, їх реалізація
• Професійний користувач ПК: MS Windows / Office , Internet , Outlook
Освіта
2004-2009 - Украинский государственный университет финансов и международной торговли, специальность "Менеджер внешнеэкономической деятельности"
2009-2013 - Аспиратнтура Украинского государственного университета финансов и международной торговли, Тема диссертации "Усовершенствование государственной системы поддержки экспортной деятельности малых и средних предприятий в условиях глобализации"
2014 - Учебный центр "Стимул" - "Бухгалтерский учет + 1С:Бухгалтерия 8.2", Бухгалтерія ЗЕД
Додаткова освіта
2009 - 2013 - Аспиратнтура Украинского государственного университета финансов и международной торговли, Тема диссертации "Усовершенствование государственной системы поддержки экспортной деятельности малых и средних предприятий в условиях глобализации"
Декабрь 2009 - Декабрь 2009 - Участие в семинаре "Международная торговля: механизмы осуществления экспортно-импортных операций", Японское агентство международного сотрудничества (г. Киев, Украина)
Февраль 2010 - Февраль 2010 - Учебный семинар: "Европейская и евроатлантическая интеграция Украины", Национальная академия государственного управления при Президенте Украины (г. Киев, Украина)
Март 2010 - Март 2010 - Учебный семинар: "Проблемы реализации социальной и гуманитарной политик в Украине», Национальная академия государственного управления при Президенте Украины (г. Киев, Украина)
Сентябрь 2009 - Февраль 2010 - Курсы немецкого языка, Тренинговый центр для государственных служащих, работающих в сфере европейской интеграции
15 Апреля 2011 - 19 Апреля 2011 - Тренинг в рамках Проекта ЕС "Повышение инновационной стратегий, политики и регулирования в Украине"
Июнь 2011 - Июнь 2011 - Обучающий семинар: «Поддержка высокотехнологичных и инновационных предприятий, а также трансфер технологий в бизнес в Украине" (г. Афины, г. Халкида, Греция)
Октябрь 2011 - Октябрь 2011 - Обучающий семинар: «Использование инструментов политики в сфере малого и среднего бизнеса", организованный ОЭСР, ЕБРР, Европейской учебной фондом, ЕК (г. Тренто, Италия)
Ноябрь 2012 - Ноябрь 2012 - Международный учебный семинар: "Совершенствование предпринимательских навыков и предпринимательства", организованный Европейским фондом образования (г. Брюссель, Бельгия)
10 Июня 2013 - 11 Июня 2013 - Тренинг для менеджеров бизнес-инкубаторов, ТПП Украины, проводился экспертами из Великобритании и Норвегии.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору





Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
главный бухгалтер, Ирина Т, з/п За домовленістю 08.02.2022
Главный бухгалтер, Светлана, з/п За домовленістю 20.01.2022
Бухгалтер для осбб, Ольга, з/п За домовленістю 13.01.2022
Бухгалтер по совместительству, Олег, з/п За домовленістю 03.09.2021
Бухгалтер, Sergey, з/п За домовленістю 17.06.2021
Бухгалтер для фоп, Софія, з/п За домовленістю 12.05.2021
Бухгалтер (удаленная работа, неполная занятость), Елена, з/п За домовленістю 10.05.2021
ріелтор, менеджер з продажу нерухомості, Розанова София Александровна, з/п від 1 грн. 28.03.2021
Бухгалтер (удаленная работа, неполная занятость), Елена, з/п За домовленістю 09.03.2021
Бухгалтер удалённо, Оля, з/п За домовленістю 15.02.2021
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6432
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
203
8
151
3
164
5
230
7
159
4
171
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 30000 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...