Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
05.05.2012
Бухгалтер-юрист
4 000 грн.
Контактна особа: Пастернак Ірина Олександрівна
Місто (регіон): Буча
Основна інформація:
Пастернак Ірина Олександрівна
Бажаний рівень оплати: від 4000грн
Дата та місце народження: 26жовтня1987року,Хмельницька область,Красилівський р-н.,с.Медці.
Вік: 24 року
Сімейний стан: заміжня, є дитина 2,5 років
Адреса: м. Буча, вул. Чкалова 4В,кв207
Телефон мобільний: +38 097 6671853
E-mail: iruna_pos@mail.ru
Освіта:
2004 – 2009 Національний універсететдержавної податкової служби Укрїни,факультет обліково-економічний,спеціальність-економікаі підприємство;облік іаудит
2006-2011 Національний універсететдержавної податкової служби Укрїни,факультет юридичний,спеціальність-право,правознавство.
Додаткова освіта:
2008-курси 1С-бухгалтерія.
Досвід роботи:
2008 – по цей час, Відділ освіти Бучанської міської ради.
Посада: бухгалтер І категорії розрахункового відділу.
Виконою функції:
Очолюю роботу із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та ділових якостей.
Вирішую питання найму, звільнення, переведення працівників, контролює їх розстановку і правильність використання у підрозділах підприємства.
Організовою своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород.
Забезпечую підготовку документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх в органи соціального забезпечення.
Здійснюю методичне керівництво роботою інспекторів з кадрів підрозділів підприємства, контролює виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами.
Здійсню. зв'язок з іншими підприємствами в питаннях добору кадрів.
Організовою табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляє заходи щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролює їх виконання.
Здійснює прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і готує їх до лічильної обробки.
Приймаю і контролюю правильність оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готує їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.
Здійснюю нарахування заробітних плат працівникам, здійснює контроль за витрачанням фонду оплати праці.
Здійснюю нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства.
Готую періодичну звітність по ЕСН у встановлені терміни, стежить за збереженням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.
Надаю методичну допомогу працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу.
Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно; англійська –початкова
Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (PhotoShop).
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Бухгалтер, Заец Екатерина, з/п 4000 грн. 21.01.2017
Бухгалтер, Алёхина Наталия Альбертовна, з/п 6000 грн. 23.01.2017
Бухгалтер, Калашникова Наталья Павловна, з/п 2500 грн. 16.12.2016
Бухгалтер, Марина, з/п за домовленістю 22.11.2016
Бухгалтер, Предтеченская Наталья Васильевна, з/п за домовленістю 09.11.2016
Бухгалтер, Марина, з/п за домовленістю 25.02.2017
Бухгалтер, Ольга, з/п за домовленістю 02.03.2017
Бухгалтер, Виктория, з/п за домовленістю 24.04.2017
Бухгалтер, Валентин, з/п за домовленістю 24.05.2017
Бухгалтер, Светлана, з/п за домовленістю 30.03.2017
Резюме в регіоні: Буча
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...