Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
28.12.2019
Помічник керівника, начальник Секретаріату, служби діловодства
25 000 грн.
Контактна особа: Гаран Анна
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи Радник Генерального директора з питань організації документообігу та контролю за виконавчою дисципліною, заступник начальника Управління справами адміністрації - начальник секретаріату ДП "Завод 410 ЦА" (авіабудування ), Київ 07.2016 ? 12.2019 (3 роки 5 місяців) Радник Генерального директора з питань організації документообігу та контролю за виконавчою дисципліною1. Створення умов для безперешкодної реалізації Генеральним директором його повноважень у повному обсязі: 1.2. Планування робочого дня Генерального директора підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо); 1.3. Технічне забезпечення діяльності Генерального директора підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо); 1.4. Підтримку зв'язку з уповноваженим органом управління, іншими підприємствами, установами організаціями та державними органами. 1.5. За дорученням Генерального директора узгодження або вирішення окремих питань з керівниками та працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень, наказів і розпоряджень керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів. 1.6. Збір та отримання з різних зовнішніх джерел матеріалів та інформації, необхідних керівнику підприємства, їх аналіз, підготовка доповіді про результати проведеного аналізу. 1.7. Вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я Генерального директора, її реєстрація та ідготовка проектів резолюцій з визначенням переліку виконавців. 1.8. Прийом на підпис керівнику підприємства документів та особистих заяв, в т.ч. договорів, перевірка правильності їх оформлення. 1.9. Запис та організація прийому відвідувачів та проведення нарад керівником підприємства. 1.9. Виконання інших особливо важливих завдань в інтересах підприємства, відповідно до доручень керівника. Заступник начальника Управління справами адміністрації - начальник секретаріату: 1. Розроблення структури та штатного розпису секретаріату, виходячи з обсягів роботи і завдань, поставлених перед підрозділом; 2. Погодження призначення, звільнення працівників секретаріату, їх заохочення та накладення стягнень; 3. Загальне керівництво діяльністю секретаріату, персональна відповідальність за виконання покладених на секретаріат завдань; 4. Визначення завдання і розподіл функціональних обов’язків між працівниками секретаріату; 5. Погодження посадових інструкцій і плани роботи працівників секретаріату та контролює їх виконання; 6. Перевірка виконання завдань, визначених уповноваженим органом управління, наказами, розпорядженнями та дорученнями Генерального директора підприємства; 7. Розгляд та візуванняії проектів наказів, розпоряджень (доручень) та листів, що надходять на опрацювання до Секретаріату, підготовлених структурними підрозділами підприємства з питань та в межах, що належать до його компетенції; 8. Перевірку стану організації діловодства і контроль за виконанням документів у структурних підрозділах підприємства в порядку встановленому чинним законодавством; 9. Впровадження культури діловодства в структурних підрозділах; 10. Роботу з організації та ведення архівної справи на підприємстві, згідно керівних матеріалів Державної архівної служби України та інших керівних та нормативних документів, які регламентують діяльність архіву підприємства. 11. Виконання інших особливо важливих доручень Генерального директора. Є рекомендації з даного місця роботи Головний юрисконсульт Департаменту юридичного забезпечення Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (паливно-енергетичний комплекс ), Київ 06.2005 ? 07.2016 (11 років ) Правовий супровід діяльності міністерства, розгляд та підготовка проектів договорів (контрактів) в .т.ч. ЗЕД договорів (контрактів), законодавчих та нормативно-правових актів, підготовка юридичних висновків, листування з держ.органами, в т.ч. Міністерством юстиції, Гепрокуратурою, Кабінетом Міністрів, Державною регуляторною службою та ін., Розгляд і підготовка відповідей на депутатські запити, консультування підприємств і співробітників міністерства з питань діючого законодавства, виконання інших доручень Міністра та керівника Департаменту. Відмінне знання діловодства, досвід роботи з відповідними базами.Нагороджена Почесною грамотою Міненерговугілля, присвоєно 8 ранг державного службовця. Є рекомендації з даного місця роботи Інженер галузевого відділу інформаційних технологій та систем управління координації НДтаДКР НДІ "УкрНДІпроект" (угольно-промышленный комплекс ), Київ 09.2000 ? 01.2004 (3 роки 4 місяці) Освіта Київський національний економічний університет (Київ) правознавство повна вища, 09.1999 ? 11.2004 (5 років 2 місяці) Додаткова освіта • Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції Міністерства юстиції України, 2014 рік • Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії управління при Президенті України, 2015 рік Знання мов: Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Німецька - Початковий Додаткова інформація Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК, вміння працювати з міні АТС, офісна техніка, система електронного документообігу, IT-Enterprise Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Компетентність,комунікабельність, стресостійкість, пунктуальність і чесність. Організація роботи, постановка та виконання задач, вміння керувати та працювати в колективі. Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Велике бажання знайти работу з достойною оплатою своєї праці, працювати якісно і продуктивно з користю для керівника та підприємства в якому працюватиму, а також в цілях подальшого розвитку.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
комменрческий директор, начальник, Середа Олег, з/п За домовленістю. 24.10.2020
начальник охраны, Александр, з/п за домовленістю 24.09.2020
помічник юриста, Гоенко Борис, з/п 9000 грн. 02.09.2020
помічник адвоката, Іванов Гліб, з/п 04.08.2020
няня помічник вихователя, Зіменко Наталія, з/п 18 000 грн. 06.06.2020
начальник отдела кадров, Назаренко Людмила, з/п 17000 грн. 11.05.2020
помічник аудитора, Михаил Шишов, з/п 10.05.2020
начальник отдела охраны труда, Пихур Сергей, з/п 18000 грн. 05.04.2020
начальник ахо. завхоз., Иванов Сергей, з/п 25000 грн. 02.04.2020
мастер строительного участка, прораб, начальник участка, Полищук Пётр, з/п 40 000 грн. 21.03.2020
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...