Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
18.03.2020
Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції
23 грн.
Контактна особа: Бабенко Олександр
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи начальник відділу організації продажів АТ «Ощадбанк», м.Київ (фінанси банки ), Київ 09.2016 ? 03.2018 (1 рік 5 місяців) Організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу, контроль за їх виконанням;організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань; - надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;підбір працівників, співбесіда та оцінка якості. заступник директора Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ» з роздрібного бізнесу 06.2013 ? 05.2015 (1 рік 10 місяців) - забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..); - залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; - пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту; - контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; - виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; - аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; - пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; - організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо); - проведення навчань та тренінгів для підлеглих; - організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом. керуючий “Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ» 05.2012 ? 06.2013 (1 рік 1 місяць) - забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..); - залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; - пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту; - контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; - виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; - аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; - пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; - організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо); - проведення навчань та тренінгів для підлеглих; - організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом. Освіта Державна агроекологічна академія України м. Житомир «Облік та аудит» повна вища, 09.1996 ? 06.2001 (4 роки 9 місяців) Додаткова інформація Особисті якості, хобі, захоплення, навички: На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ) успішно пройшов тренінги на теми: «Техніка ефективних продажів», «Ефективна комунікація» та «Ефективний менеджмент». За період роботи у ПАТ КБ «Правекс-Банк» приймав участь у бізнес-тренінгу «Директор відділення» за напрямком «Ефективні продажі». Стажування за кордоном (Франція). Досвід роботи в різних галузях банківської сфери, організація роботи колективу для максимального досягнення поставлених цілей, відкриття підрозділу " з нуля" та виведення його в беззбитковість за короткий період. Вміння вести переговори з клієнтами та партнерами, успішна реалізація проектів. Відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки та сфери роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність. Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Робота в успішній компанії, бажання застосувати свої навички в нових сферах діяльності.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
комменрческий директор, начальник, Середа Олег, з/п За домовленістю. 24.10.2020
начальник охраны, Александр, з/п за домовленістю 24.09.2020
спеціаліст юридичного відділу, Придатко Анатолій, з/п 20 000 грн. 14.09.2020
заступник начальника відділу, Сергієнко Федір, з/п За домовленістю. 07.09.2020
завідувач м'ясного відділу, обвалювальник м'яса., Подгорний Сергій, з/п 03.07.2020
начальник отдела кадров, Назаренко Людмила, з/п 17000 грн. 11.05.2020
начальник отдела охраны труда, Пихур Сергей, з/п 18000 грн. 05.04.2020
начальник ахо. завхоз., Иванов Сергей, з/п 25000 грн. 02.04.2020
мастер строительного участка, прораб, начальник участка, Полищук Пётр, з/п 40 000 грн. 21.03.2020
инженер пто, начальник пто, Полищук Пётр, з/п 35 000 грн. 21.03.2020
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...