Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
06.08.2013
Администратор
за домовленістю
Контактна особа: Ганжа Наталія Володимирівна
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи
Стиліст-консультант в Kira Plastinina 2012р.
Основні обов’язки:
Консультування клієнтів по представленим колекціям в магазині (асортимент, розмірний ряд, історія марки і особливості колекції поточного сезону, наявність потрібних моделей на складі), мерчандайзинг (викладка товару, комбінація стилів), підготовка магазину до відкриття і закриття. Прийом, сортування, переоцінка і участь в перерахуванні товару. Взаєморозрахунки з покупцями , робота з касовим апаратом. Участь в тренінгах.
: 1. Проходження практики в Комітеті Верховної Ради України у
Відділі Управління кадрів апарату Верховної Ради України в 2011році.
Основні обов’язки:
Ознайомлення з положеннями про порядок роботи з документами у Верховній Раді України; проведення реєстрації розпоряджень Голови Верховної Ради України; сортування та скріплення розпоряджень, поданих керівнику апарату Верховної Ради України; упорядкування документації та матеріалів відділу Управління кадрів для їх подальшої подачі до архівного відділу; реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції - підготовленої та оформленої у підрозділі; оформлення тимчасових перепусток та їх видача помічникам-консультантам Народних Депутатів України; внесення розпоряджень у базу даних; опрацювання документів пов’язаних з організацією діловодства Верховної Ради України.
2. Проходження практики у загальному відділі виконавчого комітету Ковельської міської ради з 12.01.07 по 06.02.07, 12.01.08 по 06.02.08, 12.01.09 по 06.02.09 рр.
Основні обов'язки:
Ознайомлення з положеннями про порядок роботи комітету Ковельської міської ради; прийняття активної участі у підготовці великої кількості документів, які затверджуються у виконавчому комітеті; реєстрація розпоряджень; підготовка та оформлення документів.
Професійні навики
Знання мов: українська і російська - вільно володію, англійська - базовий рівень.
Знання ПК: рівень впевненого користувача MS Office, Internet.
Особисті
якості: Відповідальність, уважність, сумлінність, пунктуальність, наполегливість, комунікабельність, працьовитість, гнучкість і широта поглядів, креативність, цілеспрямованість,організаторські здібності.
Освіта
2007 – 2011 рр.
Київський національний університет культури і мистецтв
Інститут: Державного Управління
Спеціальність: «Документознавство та інформаційна діяльність»
Ступінь: Бакалавр.
2011 -2012 рр.
Національний авіаційний університет
Інститут: Аерокосмічний
Факультет: Механіко-енергетичний
Спеціальність: "Якість, стандартизація та сертифікація"
Ступінь: Магістр.
Додаткова освіта
Бізнес-курс HR- МЕНЕДЖМЕНТУ в Тренінг-Центрі HR-MASTER 2012р.
Отримані навички:
Основні алгоритми створення HR служби;
Створення відділу по роботі з персоналом, враховуючи стадії розвитку компанії;
Знання сучасних технологій пошуку та підбору персоналу;
Освоєння умінь ефективної адаптації нових співробітників;
Отримання знань про методи мотивації, оцінки та атестації персоналу;
Дізналася, які є підводні камені в роботі і як їх правильно обходити;
Як скласти кадровий документ, щоб він зміг успішно витримати будь-яку перевірку,
Як уникнути помилок в роботі, які можуть призвести до штрафів та ін…
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Администратор, менеджер, завскладом, Слободянюк Роман, з/п 20000 грн. 24.10.2020
Smm/смм/контент менеджер/администратор инстаграм, Анастасия, з/п за домовленістю 01.10.2020
Администратор, Шульга Анна, з/п За домовленістю. 18.09.2020
Бармен администратор, Несвит Алексей, з/п 15 000 грн. 15.09.2020
Администратор ресторана, Севрюгин Сергей, з/п 15000 грн. 12.09.2020
Администратор, Коробиевская Наталья, з/п За домовленістю. 12.09.2020
Администратор oracle, Опенько Виктор, з/п 10 000 грн. 13.08.2020
Продавец, горничная, администратор, Мовчан Таисия, з/п 9 000 грн. 03.08.2020
Менеджер, продавец, администратор, Александрович Андрей, з/п 16000 грн. 18.07.2020
Администратор офиса, офис-менеджер, Макаренко Анастасия, з/п 10000 грн. 15.07.2020
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6411
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 24300 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...