Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
14.06.2014
Секретарь, офис-менеджер, деловод
3 500 грн.
Контактна особа: Шамрай Наталия
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
з 09.2013 по 03.2014 (6 місяців)
ТОВ "Транс Бус" (вантажні перевезення, логістика, автомобільні перевезення)
- Робота з вхідною/вихідною документацією, кореспонденцією;
- Ведення кадрової документації (прийом, звільнення, переведення, відпустка та ін.);
- Ведення реєстру вхідної/вихідної кореспонденції та договорів;
- Підготовка різноманітних документів (комерційних пропозицій, листів, претензій, договорів, ксерокопіювання, сканування документів);
- Робота з документацією (ведення документообігу, підтримка порядку в документах);
- Робота з кур'єрськими службами;
- Робота з поштовим відділенням;
- Контроль стану офісу (закупівля канцелярських товарів, витратних матеріалів);
Начальник відділу кадрів
з 11.2009 по 08.2013 (3 роки 9 місяців)
МПП "ВСВ" (автоперевезення, логістика)
- Прийом телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти;
- Робота з вхідною/вихідною документацією, кореспонденцією;
- Ведення кадрової документації (прийом, звільнення, переведення, відпустка та ін.);
- Ведення реєстру вхідної/вихідної кореспонденції та договорів;
- Підготовка різноманітних документів (комерційних пропозицій, листів, претензій, договорів, ксерокопіювання, сканування документів);
- Робота з документацією (ведення документообігу, підтримка порядку в документах);
- Робота з кур'єрськими службами;
- Робота з поштовим відділенням;
- Контроль стану офісу (закупівля канцелярських товарів, витратних матеріалів);
- Оформлення первинної документації, виписка доручень, оплата через систему клієнт-банк);
- Виконання доручень директора.
Секретар керівника
з 08.2005 по 10.2009 (4 роки 2 місяці)
ТОВ «Автохозторг» (продаж господарчих товарів вітчизняного виробництва)
- Прийом телефонних дзвінків, факсів, електронної пошти;
- Робота з вхідною/вихідною документацією, кореспонденцією;
- Ведення реєстру вхідної/вихідної кореспонденції та договорів;
- Робота з документацією (ведення документообігу, підтримка порядку в документах);
- Підготовка різноманітних документів (листів, договорів, ксерокопіювання, сканування документів);
- Контроль стану офісу (закупівля канцелярських товарів);
- Робота з поштовим відділенням;
- Оформлення первинної документації, виписка доручень, оплата через систему клієнт-банк).
Продавець
з 03.2004 по 07.2005 (1 рік 4 місяці)
Державне підприємство роздрібної торгівлі «Магазин методичної й наукової книги КМУЦА». (роздрібнаторгівля канцелярськими товарами)
Звільнений бригадир
з 06.2003 по 11.2003 (5 місяців)
ВАТ «Київський ЕВРЗ» (Ремонт залізничного транспорту)
Професійні навики
Практичне знання оргтехніки (факсового апарату, копіювального апарату, сканеру). Володію персональним комп’ютером на рівні користувача, вмію працювати з (MS-Windows 98/2000/ХР; Word/Excel; Internet Explore, Opera, Maxthon). Електрона пошта. Fine Read.
Робота з кореспонденцією: Прийом, реєстрація, розподіл - вхідної/вихідної кореспонденції. Знання основ діловодства: Ведення діловодства. Кадрова документація (прийом, звільнення, переведення та ін.).
Знайома із програмою 1С Бухгалтерія. Прийом і обробка первинної бухгалтерської документації, авансові звіти.
Система „Інтернет - Банкінг”, підготовка платежів, підготовка документів (заявок) для купівлі/продажу валют
Освіта
з 04.2008 по 02.2009
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Філології та масових комунікацій, Київ
за фахом «Документознавство й інформаційна діяльність», кваліфікація докумннтознавець, менеджер органів державної влади та управління
Незакінчена вища
з 08.2005 по 02.2008
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Філології та масових комунікацій, Київ
За фахом «Документознавство й інформаційна діяльність», кваліфікація: Діловод
Незакінчена вища
з 09.2003 по 07.2005
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Філології та масових комунікацій, Київ
За фахом «Діловодство», кваліфікація: референт, секретар – адміністративний.
Середня спеціальна
з 09.2002 по 06.2003
КППК ім. Антона Макаренко, -, Київ
диплом кваліфікованого працівника, секретар - керівника.
Середня
з 09.2000 по 06.2002
КППК ім. Антона Макаренко, Київ
свідоцтво про кваліфікаційну атестацію, секретар-друкарка.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
ищу работу уборщицы в офис, Уборщица, з/п За домовленістю 12.01.2022
Ріелтор, менеджер з продажу нерухомості, Розанова София Александровна, з/п від 1 грн. 28.03.2021
Уборщица в офис., Наталья, з/п За домовленістю 24.02.2021
Менеджер по работе с рекламой и клиентами, Екатерина Кирчевская, з/п від 15 000 грн. 08.02.2021
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Виноград Олена, з/п 30000 грн. 30.11.2020
Ssm (ссм) менеджер, Олександр, з/п за домовленістю 20.11.2020
Офис-менеджер, Koвтун Виктория, з/п 15000 грн. 14.11.2020
Менеджер по продажам в2в (химия, пав), Поминальный Виталий, з/п 27000 грн. 02.11.2020
Менеджер по персоналу, Голубцова Анна, з/п 17000 грн. 02.11.2020
Администратор, менеджер, завскладом, Слободянюк Роман, з/п 20000 грн. 24.10.2020
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...