Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
29.05.2020
Керівник проекту
30 грн.
Контактна особа: Косенко Інна
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи Президент, директор, провідний фахівець з управління проектами та програмами ВБФ Ігоря Янковського "Інінціатива заради майбутнього", Громадська організація "Фонд Ігоря Янковського", Громадська спілка "Дім інновацій" (розробка та реалізація культурних проектів в Україні та закордоном, розробка та реалізація проектів в сфері інновацій, надання благодійної допомоги різним верствам населення ), Київ 08.2012 ? 04.2020 (7 років 8 місяців) 1.Розробка концепції, організація та реалізація проектів з метою популяризації українського кінематографу в рамках міжнародних кінофестивалей, днів українського кіно, кіноконкурсів тощо. 2. Розробка концепції, організації та реалізації проектів спрямованих на підтримку та розвиток культури в Україні та закордном. 3. Розробка концепції, організація та реалізація проектів в сфері інновацій - конкурс медичних стартапів, конференції, панельні дискусії, наука для дітей тощо. 4. Розробка концепції, організація та реалізація надання благодійної допомоги різним версвтам населення. 5. Складання, вичитка документів: договори, акти, рахунки, видаткові накладні, довіреності, листи, накази тощо. 6. Складання проектної документації (під кожний проект своя проектна документація). 7. Написання положень та впровадження їх в роботу. 8. Складання річного бюджету та його захист, квартальний перегляд. 9. Планування грошових коштів на тиждень, на місяць. Контроль руху грошових коштів. 10. Підготовка тендерної процедури, складання документації, захист. 11. Формування кошторисів на проекти, адміністративні затрати, захист. 12. Ведення кадрової документації. 13. Організація, контроль адміністративного забезпечення організації. 14. Написання інформаційних матеріалів, постів тощо. 15. Ведення баз (створення, актуалізація): підрядники, учасники, партнери тощо. 16. Складання фінансових звітів, перевірка фінансових звітів від бенефіціарів, захист. 17. Створення презентацій. 18. Створення та введення сторінок організації, проекту в соціальних мережах. 19. Адміністрування сайтів організації. 20. Адміністрування DROPBOX організації. 21. Робота з документами контрагентів (перевірка реєстраційних документів на відповідність КВЕД та ставку оподаткування). 22. Робота з законодавчою базою (перевірка законів, статей законів, державних стандартів тощо) для вірного оформлення та реалізації того чи іншого проекту. 23. Управління командою: постановка задач, контроль їх виконання, отримання звітності та перевірка якості виконання поставлених задач (досвід управління тимчасовим штатом необхідного на проект, управління постійним штатом – редактори). 24. Написання SWOT-аналізів організації. 25. Написання ретропланінгів. 26. Написання посадових інструкцій та їх затвердження. 27. Відкриття віз – шенгенські, американські, канадські. 28. Організація відрядження від А до Я – від пошуку необхідних авіаквитків, готелів тощо до написання звіту по відрядженню. Відрядження закордон і по Україні. 29. Управління трьома неприбутковими організаціями. Освіта Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (Київ) Культура / Менеджер соціокультурної діяльності повна вища, 09.2006 ? 06.2010 (3 роки 9 місяців) Знання мов: Англійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно) Додаткова інформація Знання комп'ютера, програм: Power Point, Google Docs, Word, Excel, Paint. Робота з сайтами (адміністрування) на платформі Joomla, Wordpress. Робота в програмах «1С: Документообіг», Інтернет-банкінг «StarAccess»
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Директор ресторану, керівник, Плотніков Вячеслав, з/п 13.06.2020
Директор ресторана. керівник., Плотніков Вячеслав, з/п 08.06.2020
Керівник, заступник керівника юридичного відділу, юрист, Бугаєнко Ігор, з/п 35000 грн. 24.02.2020
Керівник іт підрозділу, іт директор., Лазутін Олександр, з/п 50000 грн. 22.12.2019
Керівник служби охорони, Цімош Андрій, з/п 15000 грн. 10.12.2019
Керівник бізнесу, Вячеслав, з/п за домовленістю 18.09.2019
Керівник іт підрозділу, іт директор., Лазутін Олександр Михайлович, з/п 20000 грн. 10.10.2016
Акомпаніатор, концертмейстер, викладач, керівник оркестрів та творчих колективів, Желізко Андрій Богданович, з/п 2 500 грн. 03.06.2016
Керівник проеків, Ободовський Юрій Олександрович, з/п 20000 грн. 05.01.2016
Керівник юридичного відділу, Мальчин Тарас Юрійович, з/п 15000 грн. 26.11.2015
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...