Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
26.10.2013
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
6 000 грн.
Контактна особа: Грубська Тетяна Вікторівна
Місто (регіон): Київ
Основна інформація:
Досвід роботи
Менеджером відділу торгівлі елітної продукції.
Тра 2007 - по сьогодні (5 років 4 міс)
ТОВ «Декосан»
від 20 до 50 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Спеціалізація ТОВ «Декосан»: виробництво сонцезахисних систем.)
Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори);
Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан";
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан";
Аналітика фінансових звітів;
Проведення ділових семінарів;
Організація персоналу на виробництві;
Планування власного робочого часу;
Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів;
Проведення контролю якості товару під час його виробництва;
Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);
Менеджером відділу торгівлі.
Жов 2006 - Кві 2007 (7 міс)
ТОВ «Затишна оселя»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (»: Імпорт міжкімнатних дверних блоків російської торгівельної марки «Дера».)
Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення документації купівлі/продажу;
Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами;
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Пошук нових клієнтів;
Аналітика маркетингового ринку;
Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників;
Формування дилерської системи;
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).
Менеджером відділу торгівлі
Жов 2005 - Тра 2006 (8 міс)
ТОВ «Мабелек»
до 20 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Імпорт світлотехнічної комплектації з Італії.)
Особові обов'язки:
Пошук нових клієнтів;
Ведення переговорів з потенційними партнерами;
Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців;
Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0);
Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.)
Планування робочого часу.
Менеджер в сфері обслуговування.
Вер 2003 - Жов 2005 (2 роки 2 міс)
ТОВ «Смачна картопля»
від 100 до 500 співробітників; Послуги для населення - інше
Особові обов'язки:
Організація персоналу;
Спілкування з людьми;
Адаптація до попиту товару та оперативна реакція до ситуації, яка склалася з ціллю прибутку;
Вміння знайти швидко оптимальний варіант для вирішення проблем в будь-якій складній ситуації.
Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду администратора.
Професійні навики
Знання ПК, Microsoft Office, 1С-Підприємство.
Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами.
Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Досвiд проведення дiлових органiзацiй.
Особисті якості
Комунікативність;
Цілеспрямованість;
Обов'язковість;
Присутнє інноваційне мислення;
Організованість;
Працьовитість;
Порядність;
Відповідальність;
Здібності до керівничих посад.
Наполегливість;
Швидке навчання і творчій підхід до вирішення поставлених задач;
Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей;
Без шкідливих звичок.
Освіта
Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна.
Рік закінчення 2006
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності», Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Ріелтор, менеджер з продажу нерухомості, Розанова София Александровна, з/п від 1 грн. 28.03.2021
Менеджер по работе с рекламой и клиентами, Екатерина Кирчевская, з/п від 15 000 грн. 08.02.2021
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Виноград Олена, з/п 30000 грн. 30.11.2020
Ssm (ссм) менеджер, Олександр, з/п за домовленістю 20.11.2020
Офис-менеджер, Koвтун Виктория, з/п 15000 грн. 14.11.2020
Менеджер по продажам в2в (химия, пав), Поминальный Виталий, з/п 27000 грн. 02.11.2020
Менеджер по персоналу, Голубцова Анна, з/п 17000 грн. 02.11.2020
Администратор, менеджер, завскладом, Слободянюк Роман, з/п 20000 грн. 24.10.2020
Менеджер по работе с excel файлами, Зеленин Владислав, з/п 12000 грн. 22.10.2020
Бухгалтер менеджер зі знанням італійської мови, Кубальская Елена, з/п 20000 грн. 19.10.2020
Резюме в регіоні: Київ
Ринок працевлаштування в Києві та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Києва
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6410
5635
149
4
152
5
236
18
156
5
201
8
151
3
164
5
230
7
159
4
170
6
159
5
174
4
142
0
144
2
142
1
185
4
147
3
151
0
148
3
159
8
Робота в Переяслові-Хмельницькому
153
1
144
0
142
0
157
1
143
0
144
1
143
0
143
0
146
2
152
3
148
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Києві складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23600 грн.
Hitjob.kiev.ua
- 10365 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
ЧОМУ РОБОТОДАВЦІ НЕ ВКАЗУЮТЬ В ОГОЛОШЕННЯХ ЗАРПЛАТУ: ПОРАДИ HR-ЕКСПЕРТКИ, ЯКІ ВАКАНСІЇ ОМИНАТИ
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...